Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enkä oo jaksanu noihin formaattisotiin lähteä.. minusta vika on muissa vehkeissä, jos streamattu kama ei kuulosta hyvältä.
Mä striimaan omalta NASilta AIFeja.
Pitää se Tidal MQA kokeilu tässä ottaa jossain välissä.

Joku aika sitten kuukletin autoratiohommia, päädyin jonnekin hifiharrastajien keskusteluvoorumille.

Tuuheeta oli.
Juuu, kyseinen harrastus vetää kyllä puoleensa runsaasti kaikenlaisia erikoismiehiä :D voi ristus sentään.. pakko oli lopettaa koko tuon palstan lukeminen myyntiosiota lukuunottamatta.

Mä striimaan omalta NASilta AIFeja.
Pitää se Tidal MQA kokeilu tässä ottaa jossain välissä.
Joo, jotkut tykkää, että MQA sois paremmin kuin perus 16bit/44,1khz kama tai highreskin. Tsekkaa Qobuz samaan vaivaan. Siellä on kohtuu hyvä valikoima ns. oikeaa highres-matskua.

Itellä kun ei oo MQA-purkuun kykenevää dacia, niin ei hirveästi kiinnostusta Tidalin kanssa veivata.

Joku aika sitten kuukletin autoratiohommia, päädyin jonnekin hifiharrastajien keskusteluvoorumille.

Tuuheeta oli.
Olisiko teillä hetki aikaa keskustella virtajohdoista?

;)

60BAD935-3EA5-48A2-8F9E-D1EC7114658B.webp

Mikäs siinä, sehän toimii kuin junan vessa, kliks ja kliks. Vai tekeekö irma jotain lasershowta äänillä ja hienoilla pyörähtävillä elementeillä?
No ehkä mä nyt vähän liioittelin, kun sanoin ettei koskaa toimi. Yleensä toimii, mutta nyt se vaan jumahti. Mitään ei tapahdu mihinkään suuntaan enkä ees ehtiny tallentaa tuota mun tekelettä.

Koulujuttuja. En oo vielä päässy OF-asian kanssa ajatusta pidemmälle.

Siis että mitä että.

"Rikostutkimuksessa kävi ilmi, että krematorioon juopottelemaan päässeet kaksi hautausmaan työntekijää olivat juhlahumussa polttaneet vainajan edellisenä iltana"

Siis että mitä että.

"Rikostutkimuksessa kävi ilmi, että krematorioon juopottelemaan päässeet kaksi hautausmaan työntekijää olivat juhlahumussa polttaneet vainajan edellisenä iltana"
Ruukataanko siis polttajaisissa olla läsnä? En ollu kuullukaan...

Back
Ylös Bottom