Tuo ensimmäinen on ihana muumimekko tilanteisiin, joissa ei aina vaan jaksa olla seksiobjekti.
Ja leggingsit on niin mukavat päällä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo ensimmäinen on ihana muumimekko tilanteisiin, joissa ei aina vaan jaksa olla seksiobjekti.
Eikö nuo ärässät oo yleensäkin aika suolasen hintasia.Mulle tuli ajatus ihan uudesta RS Q8 härvelistä, en vaan tajua miksi hinta on melkein 3x Q7 verrattuna, toki nyt jonkin verran eroa mutta taitaa suurin olla moottorissa.
En oo just viimeaikoina ostellut niin en tiijäEikö nuo ärässät oo yleensäkin aika suolasen hintasia.
Tuossa vähän edullisempi kuu8.En oo just viimeaikoina ostellut niin en tiijä![]()
Tommonen kymmenen vuotta vanha RS5:kin vielä ihan asiallisen oloinen kampe.
Mulle tuli ajatus ihan uudesta RS Q8 härvelistä, en vaan tajua miksi hinta on melkein 3x Q7 verrattuna, toki nyt jonkin verran eroa mutta taitaa suurin olla moottorissa.
Ei kai se nyt oo rahamiehille mikään ongelma. Eikös The Vesakin ole maksellut Lamboista veroja niin että häijyä tekee.Reilu satatonnia autoveroa tuossa ensin mainitussa ja alvi lisäksi.![]()
Ei kai se nyt oo rahamiehille mikään ongelma. Eikös The Vesakin ole maksellut Lamboista veroja niin että häijyä tekee.
Enempi ne verot kun q7 koko hinta.Reilu satatonnia autoveroa tuossa ensin mainitussa ja alvi lisäksi.![]()
Kun ei pese kuppiakaan ikinä, niin voi juoda vaikka vettä, niin maistuu samalta ;).Kustannuspaikan pimpinsuhautin on kyllä niin paskainen että sillä keittäis pannullisen vaikka ilman puruja. Fy fan.
Kuppi on sellua ja täten aina fresh. Kahvi on kyllä semmoista myrkkyä aina että närästää ainakin kaks viikkoa. Mutta se kuuluu tähän työpaikan tunnelmaan, että kahvi on pahaa.Kun ei pese kuppiakaan ikinä, niin voi juoda vaikka vettä, niin maistuu samalta ;).
Peukkua, minä ainakin tykkään. Kiinnostus rampata vaihtelemaan vinyyliä, sen puolia tai cd-levyjä itellä puhdas nolla, joten käytössä tosiaan pelkästään digitaaliset sourcet. Enkä oo jaksanu noihin formaattisotiin lähteä.. minusta vika on muissa vehkeissä, jos streamattu kama ei kuulosta hyvältä.Ei oo kotona juuri digitaalista musiikkia tullut kuunneltua. Nyt ois periaatteessa vehkeet. Saa nähdä innostuuko. Padi srtiimaa NASilta ja siitä DACin kautta eteenpäin.
#44.1kHz
@Max131
katso liitettä 239099
Joku aika sitten kuukletin autoratiohommia, päädyin jonnekin hifiharrastajien keskusteluvoorumille.Pahvimukilla kahvinsa viimeistään pilaa, jos ei muuten..
Peukkua, minä ainakin tykkään. Kiinnostus rampata vaihtelemaan vinyyliä, sen puolia tai cd-levyjä itellä puhdas nolla, joten käytössä tosiaan pelkästään digitaaliset sourcet. Enkä oo jaksanu noihin formaattisotiin lähteä.. minusta vika on muissa vehkeissä, jos streamattu kama ei kuulosta hyvältä.