Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

images
images
Tuo ensimmäinen on ihana muumimekko tilanteisiin, joissa ei aina vaan jaksa olla seksiobjekti.

Ja leggingsit on niin mukavat päällä!

Mulle tuli ajatus ihan uudesta RS Q8 härvelistä, en vaan tajua miksi hinta on melkein 3x Q7 verrattuna, toki nyt jonkin verran eroa mutta taitaa suurin olla moottorissa.

Ei oo kotona juuri digitaalista musiikkia tullut kuunneltua. Nyt ois periaatteessa vehkeet. Saa nähdä innostuuko. Padi srtiimaa NASilta ja siitä DACin kautta eteenpäin.

#44.1kHz
@Max131

DF264E88-0E9E-4AC7-B832-B63CED1D586E.webp

Pahvimukilla kahvinsa viimeistään pilaa, jos ei muuten..

Ei oo kotona juuri digitaalista musiikkia tullut kuunneltua. Nyt ois periaatteessa vehkeet. Saa nähdä innostuuko. Padi srtiimaa NASilta ja siitä DACin kautta eteenpäin.

#44.1kHz
@Max131

katso liitettä 239099
Peukkua, minä ainakin tykkään. Kiinnostus rampata vaihtelemaan vinyyliä, sen puolia tai cd-levyjä itellä puhdas nolla, joten käytössä tosiaan pelkästään digitaaliset sourcet. Enkä oo jaksanu noihin formaattisotiin lähteä.. minusta vika on muissa vehkeissä, jos streamattu kama ei kuulosta hyvältä.

Pahvimukilla kahvinsa viimeistään pilaa, jos ei muuten..

Peukkua, minä ainakin tykkään. Kiinnostus rampata vaihtelemaan vinyyliä, sen puolia tai cd-levyjä itellä puhdas nolla, joten käytössä tosiaan pelkästään digitaaliset sourcet. Enkä oo jaksanu noihin formaattisotiin lähteä.. minusta vika on muissa vehkeissä, jos streamattu kama ei kuulosta hyvältä.
Joku aika sitten kuukletin autoratiohommia, päädyin jonnekin hifiharrastajien keskusteluvoorumille.

Tuuheeta oli.

Mikähän siinä on että mitä väsyneempi on niin sitä enempi teköö pillua mieli? Tällä viikolla ollut iha hemmetin huonot unet mutta melko eeppinen määrä köyrimistä.

Mutta jos sitä nyt yrittäis katsella jotain sähköfillaria työmatkailuun. Lupasivat osallistua kustannuksiin firman piikkiin.

Back
Ylös Bottom