Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen unohtanut raportoida ja kysyä, että näinköhän irman autoilemassa muutama pv sitten? Meni niin hirveetä vauhtia penkka pöllyten, että en ole ihan varma, mutta aika varma kumminkin.

Joku kuka ei viihdy ulkona eikä varsinkaan nauti pihatöistä?
Jep! Ulkona tosin viihdyn, terassilla lukemassa ja lepäämässä. Pihatyöt jyrkkä ei. Ai niin, koiralle tykkään heittää palloa ja frisbeetä.

Semmoinen järvenranta, ettei naapuri haahuile omalle laiturille.

Kunnon aita joka pitää naapurit ulkona ja oman koiran sisällä tontilla. Mieluiten saksalaista tiilimuuria Der Alte -sarjassa esiintyneiden vanhojen arvotalojen tyyliin. Tai sitten lauta-aita ja hitonmonen kuusiaita näkösuojana.

Nyt taisin eksyä jo ihan syrjäpoluille tarinassa.

kun ovat niin ahtaasti rakennettuja.

Oma aivosolu ei riitä ymmärtämään, kuka haluaa tuon hintaluokan taloja postimerkkitontilla, jossa omaa tilaa ja rauhaa ei ole lainkaan. Aivan riippumatta siitä, kuinka hieno se itse talo olisi.

Henk.koht en haluaisi lillua paljussa naapurin ikkunan edessä enkä itse katsella samaa näkyä omista ikkunoista. Tai grillailla. Tai yhtään mitään, kun kaikki näkyy ja kuuluu muille. Pihoillakin on yleensä vain pelkkää nurmikkoa ja kivisoraa. Kolkkoa. Pitäisi olla puita, pensaita, kukkapenkkejä ja yrttimaa.

Vittu mikä aamupäivä. Ysin kahvitauolla (etätöissä) huomasin että kellarin lämpötila 2,5 astetta, siellä vesiputket ja vesimittari. Siellä oleva lämpöpatteri oli mykkä. Tarkistin sulaketaulun ja yksi pompannut jonka napsautin taas päälle. Takaisin kellariin mutta patterissa ei eloa. Vaihdoin jatkojohdonkin, ei mitään . Nyxälle viestiä ja se kysyi tarviiko apua, sanoin että osaan kyllä hakea patterin.
Patteri rikki, siis biltemaan hakee uutta. Kympiltä pitää olla kotona kun puhelinlinja aukeaa mutta kyllä mä puolessa tunnissa ehdin.
Ajoin biltsuun, hain patterin, äkkiä takaisin. Auto on mykkä. Ei tapahdu mitään kun starttia painaa. Voi vittu. Äkkiä miettii kelle soittaa että tulee hakee, nyxä on töissä kaupungin toisella puolella. Tuli mieleen että exä aloittaa työt joka toinen viikko kymmeneltä, bilteman naapurissa. Soitto ja tää viikko oli just sellainen. Exä haki mut ja vei kotiin. Virhe.
Kotona patteri tulille, ei vittu, sekin mykkä. Eli vika on kuitenkin pistorasiassa. Ei muuta kun etsimään pidempää jatkoroikkaa että saa sisältä virtaa. Jee nyt toimii.
Sitten soitto tutulle hinausautolle että ehtiikö nappaa mun auton biltemasta ja viedä kilometrin päähän huoltoon. Joo, tunnin päästä, tulee hakee multa avaimet. Kohta tulee soitto, auto lähti käyntiin kun avain keskikonsolissa mutta huutelee avaimen perään. Eli avaimen patteri loppu. Tuo auton kotiin hinausautolla 🙄

Nyxä oli pahoittanut mielensä kun hän oli hävinnyt mun exälle. Nyt yritän miettiä miesten logiikkaa.
Sovintoseksiä tänään.

Vittu mikä aamupäivä. Ysin kahvitauolla (etätöissä) huomasin että kellarin lämpötila 2,5 astetta, siellä vesiputket ja vesimittari. Siellä oleva lämpöpatteri oli mykkä. Tarkistin sulaketaulun ja yksi pompannut jonka napsautin taas päälle. Takaisin kellariin mutta patterissa ei eloa. Vaihdoin jatkojohdonkin, ei mitään . Nyxälle viestiä ja se kysyi tarviiko apua, sanoin että osaan kyllä hakea patterin.
Patteri rikki, siis biltemaan hakee uutta. Kympiltä pitää olla kotona kun puhelinlinja aukeaa mutta kyllä mä puolessa tunnissa ehdin.
Ajoin biltsuun, hain patterin, äkkiä takaisin. Auto on mykkä. Ei tapahdu mitään kun starttia painaa. Voi vittu. Äkkiä miettii kelle soittaa että tulee hakee, nyxä on töissä kaupungin toisella puolella. Tuli mieleen että exä aloittaa työt joka toinen viikko kymmeneltä, bilteman naapurissa. Soitto ja tää viikko oli just sellainen. Exä haki mut ja vei kotiin. Virhe.
Kotona patteri tulille, ei vittu, sekin mykkä. Eli vika on kuitenkin pistorasiassa. Ei muuta kun etsimään pidempää jatkoroikkaa että saa sisältä virtaa. Jee nyt toimii.
Sitten soitto tutulle hinausautolle että ehtiikö nappaa mun auton biltemasta ja viedä kilometrin päähän huoltoon. Joo, tunnin päästä, tulee hakee multa avaimet. Kohta tulee soitto, auto lähti käyntiin kun avain keskikonsolissa mutta huutelee avaimen perään. Eli avaimen patteri loppu. Tuo auton kotiin hinausautolla 🙄

Nyxä oli pahoittanut mielensä kun hän oli hävinnyt mun exälle. Nyt yritän miettiä miesten logiikkaa.
Sovintoseksiä tänään.

Joka päivä ei vaan onnistu. Tsemppiä!

Back
Ylös Bottom