Mä striimaan omalta NASilta AIFeja.Enkä oo jaksanu noihin formaattisotiin lähteä.. minusta vika on muissa vehkeissä, jos streamattu kama ei kuulosta hyvältä.
Pitää se Tidal MQA kokeilu tässä ottaa jossain välissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä striimaan omalta NASilta AIFeja.Enkä oo jaksanu noihin formaattisotiin lähteä.. minusta vika on muissa vehkeissä, jos streamattu kama ei kuulosta hyvältä.
Juuu, kyseinen harrastus vetää kyllä puoleensa runsaasti kaikenlaisia erikoismiehiä :D voi ristus sentään.. pakko oli lopettaa koko tuon palstan lukeminen myyntiosiota lukuunottamatta.Joku aika sitten kuukletin autoratiohommia, päädyin jonnekin hifiharrastajien keskusteluvoorumille.
Tuuheeta oli.
Joo, jotkut tykkää, että MQA sois paremmin kuin perus 16bit/44,1khz kama tai highreskin. Tsekkaa Qobuz samaan vaivaan. Siellä on kohtuu hyvä valikoima ns. oikeaa highres-matskua.Mä striimaan omalta NASilta AIFeja.
Pitää se Tidal MQA kokeilu tässä ottaa jossain välissä.
Olisiko teillä hetki aikaa keskustella virtajohdoista?Joku aika sitten kuukletin autoratiohommia, päädyin jonnekin hifiharrastajien keskusteluvoorumille.
Tuuheeta oli.
Eijjoleeeeee
Autoon vai muuten?En huomannut kyllä kyseisen foorumin myyntiosiossa käydä katsomassa onko kasettimankkoja.
Autoon. Siitä on kyllä pari kyselyä vetämässä muutenkin eli saattaa sitäkautta löytyä.Autoon vai muuten?
Hiljattain myin siellä rikkinäisen kasettidekin.
Weikkaan Brokeback Tojjota.Autoon vai muuten?
Hiljattain myin siellä rikkinäisen kasettidekin.
Mikäs siinä, sehän toimii kuin junan vessa, kliks ja kliks. Vai tekeekö irma jotain lasershowta äänillä ja hienoilla pyörähtävillä elementeillä?Mulla menee niiin hermo powerpointiin. Saatana, kun ei se voi koskaan toimia kunnolla.
Jotain OF kamaa. Matto varmaan jo tilattu.Mikäs siinä, sehän toimii kuin junan vessa, kliks ja kliks. Vai tekeekö irma jotain lasershowta äänillä ja hienoilla pyörähtävillä elementeillä?
Seurataan tilannetta. Olemme nyt huhupuheiden varassa.Jotain OF kamaa. Matto varmaan jo tilattu.
No ehkä mä nyt vähän liioittelin, kun sanoin ettei koskaa toimi. Yleensä toimii, mutta nyt se vaan jumahti. Mitään ei tapahdu mihinkään suuntaan enkä ees ehtiny tallentaa tuota mun tekelettä.Mikäs siinä, sehän toimii kuin junan vessa, kliks ja kliks. Vai tekeekö irma jotain lasershowta äänillä ja hienoilla pyörähtävillä elementeillä?
Apropoo.Seurataan tilannetta. Olemme nyt huhupuheiden varassa.
Apropoo.
Joskus toisinaan silloin tällöin kun kelikin sattuu olemaan kohdallaan, töissä on ihan mukava tehdä muita kuin Dutchin mainitsemia "pushing pencils" hommia.
View: https://www.instagram.com/p/CZ1v-BnMsVs/?utm_medium=copy_link
Ainakin @Kuparikatto tietää kuka Dutch on kyseessä.
Ruukataanko siis polttajaisissa olla läsnä? En ollu kuullukaan...Siis että mitä että.
![]()
Hautajaisvieraita odotti shokki – pala palalta alkoi piirtyä kuva Hietaniemen krematorion skandaalimaisesta illanvietosta
Leskirouvan siunaustilaisuuteen Hietaniemen krematorion kappeliin saapunut saattoväki koki heinäkuussa 1954 ylimääräisen järkytyksen: vainajaa ei löytynyt ja tilaisuus jouduttiin peruuttamaan. Rikostutkimuksessa kävi ilmi, että krematorioon juopottelemaan päässeet kaksi hautausmaan työntekijää...www.is.fi
"Rikostutkimuksessa kävi ilmi, että krematorioon juopottelemaan päässeet kaksi hautausmaan työntekijää olivat juhlahumussa polttaneet vainajan edellisenä iltana"
Sillä meni hermot huonoihin palstoihin, myi uudemmat koneet pois.Tuosta tulikin mieleen notta onkohan @Kajsna veljen Ponsse jo korjattu vai vieläkö savuaa metsässä.
Ei mitään käsitystä. Etellisen kerran normi hautajaisissakaan ollut...hmm...vuonna 2000.Ruukataanko siis polttajaisissa olla läsnä? En ollu kuullukaan...
Siinä voi olla pieni siunaistilaisuus. Sitten saattoväki poistuu ja arkku rullataan "vain henkilökunta" -tilaan, jossa pätsi odottaa.Ei mitään käsitystä. Etellisen kerran normi hautajaisissakaan ollut...hmm...vuonna 2000.