Ai hitto mä hirnuin tälle. Minä ja mun huono huumori.Mistä koulusta sai päästötodistuksen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai hitto mä hirnuin tälle. Minä ja mun huono huumori.Mistä koulusta sai päästötodistuksen?
Mistä koulusta sai päästötodistuksen?
Mistä koulusta sai päästötodistuksen?
Ettäkö rynkyllä tehokas matka 300m ilman optiikkaa haha.
Valvontatutkan etäisyydessä ei puhuttu maalin korkeudesta mitään, typerä kysymys.
Pakokaasumittaukset kun tuli niin bräkleenin myyntimäärät taisi nousta melkoisesti, käsittääkseni sitä pistettiin tupsuttaen ilmanputsarista mittauksen aikana niin paransi kummasti huonoja arvoja. Voi olla legendaakin.Yhdellä tutulla oli aikoinaan Mirafiorista vähän kaasuttimen kurkkua viilattu ja ei tahtonut mennä päästömittauksesta läpi.
Asiaa korjattiin lorauttamalla tankkiin sopivaa lisäainetta. Sen jälkeen katsastusmies katsoi lukemia ja tokaisi: "En tiedä mitä autolle on tehty mutta tämähän suorastaan puhdistaa ilmaa"
Euro6 diesel ja esim Mexico City, niin näin kuulemma käy. Isot pojat kerto.auto käy niin puhtaasti että käytännössä puhdistaa ilmaa käydessään.
Kyllä, mutta sehän on sitten miehestä eikä aseesta kiinni. Häyhän pisin osumamatka pystykorvalla oli 450m.Saa siinä etäisyyden arviointi olla kohdillaan kun rynkyllä 300m roikottaa.. Ja silmät kunnossa.
Heitä sillä puntarilla naapuria, ja elä onnellisena?Toissapäiväisten lettujen lihottava vaikutus tulikin vähän viiveellä. Eilen vielä -0,4kg, nyt +1,2kg.
En ja en.Heitä sillä puntarilla naapuria, ja elä onnellisena?
Paljon?Melko tymäkkä osinko Nordealta