Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinäkin mun hypritsibimmeri vie voiton Merssuista. Nyt 49 vuotiaanakin oon koko ajan puikoissa 18 vuotiaan tasolla kesätkin ja hei mä käytän vilkkua vaikka merkillä ko. ajelenkinMinulla oli mersu 28 vuotiaana, se päivitti ajotyylin välittömästi koko talven ajaksi 18 vuotiaan tasolle. Voi jee piti luisutella.
Seuraava mersu tuli heti perään 42 vuotiaana.
^ siinä on jo ihan tekemisen meininki, kun tuollainen maski ja laskettelulasit päässä painaa duuniin töihin :D
www.blaroken.com
Tuohan ois retee.Tai
![]()
Men's Warm Tactical Ski Ride Knitted Hat - Blaroken.com
Find Men's Warm Tactical Ski Ride Knitted Hat online store. You can buy latest fashion from blaroken.com with worldwide shipping.www.blaroken.com
Ivalossa rajalla ollessa kylmin pakkaspäivä oli -48°C, ulkona touhuttiin. Kylmin yö sissiteltassa oli -42°C.Pääsispä kokeen moisen joskus. Oonkohan ollut ikinä edes nelosella alkavassa pakkasessa, tuskimpa.
Kotimaan pakkasilla täällä sisämaassa ei onneksi ruukaa kovin tuulla. Rannikolla ja tunturissa ehkä...Onhan tuo -60 C jo niin kylmä ja kun tuulee vielä, että voihan se vähän kangistaa. Kai tuollaisessa jo voisi jotain glaseja käyttää vai huurtuuko nekin jo hengityksestä.
Aikoinaan oli kaks päivää koeajolla grafiitin harmaa 3,0 V6 automaatti, olikohan sillä sillon pyynti 8 tonnia, oli kyllä ruosteeton mutta tuntui kalliilta muihin yksilöihin verrattuna. Hyvä auto oli kyllä.Sillähän saisi jo ameriikassa kolmekymmentä vuotta vanhan tojotan.
![]()
1990 Toyota 4Runner 1-OWNER SR5 158K 4WD 3.0L V6 AUTOMATIC ROCK SOLID WAGON GEM | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 1990 Toyota 4Runner 1-OWNER SR5 158K 4WD 3.0L V6 AUTOMATIC ROCK SOLID WAGON GEM at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
-52 oli Sodankylässä kun marssittiin ampumaradalle.Ivalossa rajalla ollessa kylmin pakkaspäivä oli -48°C, ulkona touhuttiin.
Jos tohtori olisi mennyt vuoden aikaisemmin armeijaan, talvi ei olisi ongelma. Pieniä juttuja-52 oli Sodankylässä kun marssittiin ampumaradalle.
Mutta paljonko oli pakkasta?-52 oli Sodankylässä kun marssittiin ampumaradalle.
Palvelukseen astuessa oli lämpimin päivä ekaan kahteen kuukauteen. Vain -27ºC.Mutta paljonko oli pakkasta?
Astumisesta tulikin mieleenPalvelukseen astuessa oli lämpimin päivä ekaan kahteen kuukauteen. Vain -27ºC.
Se on ollu meikäläiselläkin jo melkein oma harrastuksensa, että selaa nettiä, mihin harrastusvermeeseen sais seuraavaks laitettua rahaa. Nyt oon sentään laittanu vähän vanhaakin rojua myyntiin.Oli suunnitelmissa myydä keväällä prätkä pois melko tarpeettomana ja sijoittaa rahat, mut niin vaa täs löytää taas ittesä pläräämässä osakataloogeja.