Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aina hyvä mieli tulee, kun käy tankkaamassa

1AD97F0E-E8D9-4CD7-BA71-CF2DC69FC680.webp
CB9A76DC-7DCD-4D10-9A2F-6CE1C60CF816.webp

oli sitäpaitsi tarjouksessa

10C58290-4B4E-4265-8709-269B7D5C4EFC.webp

Parisen vuotta sitten eli sattunut pieni öljyvuoto työpaikalla. Luulen tietäväni mistä mutta en ole varma mutta puhutaan pienestä määrästä ja se oi kaivon kautta valunut ojaan ja joku ohikulkija oli tämän huomannut ja tehnyt ilmoituksen. No pelastuslaitos kävi katsomassa ja koska muita on harvoin paikan päällä niin minä juttelin heidän kanssa, ottivat tiedot ylös ja se oli siinä. Todettiin vain että joku on kaatanut öljyä tai sitten on joku kone vuotanut. Vähän myöhemmin juttelin poliisin kanssa ja yritin selittää että vaikka minä juttelin pelastuslaitoksen kanssa niin se ei tee minusta syyllistä. En ollut edes esimiesasemassa. Muutenkin mulkku tyyppi. Nyt tuli kirje kotiin että minua ei enää epäillä ja että asia on selvä. Ei mitään sanktioita kenellekään. Ihan järjetöntä. Kai heidän oli pakko saada joku nimi sitten tai jotain koska en liittynyt asiaan millään tavalla. Vaikka en periaatteista yleensä pidä niin tästä haluaisin kyllä tietää enemmän

Töistä kotiin, koirat juoksee syliin kilpaa ja sitten nainen tekee ketohampurilaisia. Olipahan rakastettu olo.

Ja sitten se toteaa lakonisesti kun vatsa täynnä purilaisia "elä syö itseäs liian täyteen, herra muistaa et on illasta parran kosteutusta tiedossa". En ole kyllä hetkeen nauranut näin paljon, mutta kyllä se parta saatiin minttiin.

Eilisestä lättyfestivaalista huolimatta paino aamulla jopa alle eilisen, pitkästä aikaa alle 79. Toki hikoilin kuumeen laskiessa yöllä varmaan pari kiloa petivaatteisiin.

Nyt #lihavaolo

Back
Ylös Bottom