Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen, tosin pitkälti abstraktilla tasolla, kun ei ole ollut kovinkaan graafisiin yksityiskohtiin asti mielikuvitusta.

Kävin aina lukemassa kirjaston lukusalissa lehdet bodauksesta muotilehtiin, arkkitehtuuriin ja taiteeseen.
Yhdellä kerralla luin muotilehteä, jossa oli artikkeli erityisesti alakulttuureissa mainetta niittäneistä teoksista.
Jutun kuvituskuvassa oli teos, jossa oli kaksi mieshahmoa.
Hahmot seisoivat vierekkäin, vaatetettuina, kuvassa ei ollut mitään, mitä ei kestäisi olla missä tahansa lehdessä.
Siltikin siinä kuvassa oli aistittavissa seksuaalista jännitettä.
En oikein vielä tuohon aikaan osannut kovin paljoa viedä asiaa mielessäkään pidemmälle, mutta tiesin siltikin, että on kuumaa kamaa.

gay-gay-kiss.gif
Minä rakastin pikkutyttönä prätkähiirien Vinskiä ja Samuli Edelmannia.

Ei kyllä liittynyt sitten millään tavalla sinun viestiin, mutta tulipa vaan mieleen tuosta kuumasta kamasta. Vinski taisi aiheuttaa mussa semmosen seksuaalisen heräämisen. Mikä on ehkä vähän huolestuttavaa, koska se oli hiiri. Ehkä se johtui siitä moottoripyörästä.

Elämä on ihanaa.

Kurkku ja kyynärpää alkavat olemaan jo melko kivuttomia. Nyt veti selkä känkkäränkän.

Nyt kun tuli muutama aste pakkasta lisää, niin olen yhtäkkiä kuin syväjäässä. Gymille pitäis mennä mutta aivan hirveä vänkyröinti kun ei haluaisi kävellä kylmässä.

tuossa on vaan sekin, että kun tonnin taskupuhelimeen tottuu niin halvemmat on niin kuraa että ei niitä kykene käyttämään

esimerkki, työpuhelimeni on noin 250e:n kampe ja on niin kamala, että käytän sitä puheluihin onely, kaikki muut työasiat, kuvien otto, sähköposti ym. hoidan siviilipuhelimella
se kun ei takkua: ikinä
250e:n nokia: takkuaa, kaikessa! rauhallisemmankaan Miehen hermo ei kestä, kun on hyvään tottunu
En toisaalta tiedä kun ole raaskinut yli 300:lla ostaa puhelinta. Tällä karvan alle 300 euron Samsungilla kaikki on toiminut moitteetta.

Mutta minä olenkin puusilmä.

E. Älypuhelimessa whatsapp on hyödyllinen sen käyttäminen näppäinpuhelimessa on hyvin epäkäytännöllinen, vaikka ilmeisesti joihinkin näppäinpuhelimiin sen saisi myös ladattua. Voisin ihan hyvin käyttää näppäinpuhelinta noin muuten.

Viimeksi muokattu:
Ja tämän tyypin soitto kans aiheuttaa tunteita. Aivan ihana. Minä tein taannoin huomion yhdellä keikalla eräästä tutusta kitaristimiehestä. Vaikka ei muuten sytytä, mutta kun hän on lavalla kitaran kanssa niin johan alkaa löytymään karismaa ja näyttää pirun hyvältä.

View: https://vm.tiktok.com/ZM83m8aPq/

Lupaan ja vannon, että en enää laita enempää tiktok-videoita. Tänään.

Huomenna taitaa olla heti aamusta isot ostokset kaupasta, veikkaan että alkaa iltapäivät olemaan taas aivan mielipuolista menoa.
Perinteisesti olen aattona ollut 0700 päivystämässä oven edessä, noinkohan tänä jouluna.
Samalla kertaa koittanut ostella oluttakin mutta ei ne saatanat myy edes jouluna ennen 0900, tosin en aatellut hyvää putkea pilata niin vois muutenkin olla ostamatta.

Ite hain punaviiniä ja kossua. Käytännössä kyllä ihan viemisiksi.

Omaa viskihyllyä tarttis varmaan täydentää, enkä itse asiassa tiedä, miks en samalla reissulla voinu hoitaa sitäkin..

Back
Ylös Bottom