Kraftstoffvorförderpumpe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä rakastin pikkutyttönä prätkähiirien Vinskiä ja Samuli Edelmannia.Olen, tosin pitkälti abstraktilla tasolla, kun ei ole ollut kovinkaan graafisiin yksityiskohtiin asti mielikuvitusta.
Kävin aina lukemassa kirjaston lukusalissa lehdet bodauksesta muotilehtiin, arkkitehtuuriin ja taiteeseen.
Yhdellä kerralla luin muotilehteä, jossa oli artikkeli erityisesti alakulttuureissa mainetta niittäneistä teoksista.
Jutun kuvituskuvassa oli teos, jossa oli kaksi mieshahmoa.
Hahmot seisoivat vierekkäin, vaatetettuina, kuvassa ei ollut mitään, mitä ei kestäisi olla missä tahansa lehdessä.
Siltikin siinä kuvassa oli aistittavissa seksuaalista jännitettä.
En oikein vielä tuohon aikaan osannut kovin paljoa viedä asiaa mielessäkään pidemmälle, mutta tiesin siltikin, että on kuumaa kamaa.
![]()
Fyysisen rakkauden kielenä.Olen ollut tulkitsevani, että tässä ketjussa sitä pidetään lähinnä rakkauden ja ilon kielenä. e: oma suhtautuminen: neutraali
Minä rakastin pikkutyttönä prätkähiirien Vinskiä ja Samuli Edelmannia.
Vinski taisi aiheuttaa mussa semmosen seksuaalisen heräämisen. Mikä on ehkä vähän huolestuttavaa, koska se oli hiiri.
Ehkä se johtui siitä moottoripyörästä.
Johtui moottoripyörästä.
En toisaalta tiedä kun ole raaskinut yli 300:lla ostaa puhelinta. Tällä karvan alle 300 euron Samsungilla kaikki on toiminut moitteetta.tuossa on vaan sekin, että kun tonnin taskupuhelimeen tottuu niin halvemmat on niin kuraa että ei niitä kykene käyttämään
esimerkki, työpuhelimeni on noin 250e:n kampe ja on niin kamala, että käytän sitä puheluihin onely, kaikki muut työasiat, kuvien otto, sähköposti ym. hoidan siviilipuhelimella
se kun ei takkua: ikinä
250e:n nokia: takkuaa, kaikessa! rauhallisemmankaan Miehen hermo ei kestä, kun on hyvään tottunu
Onhan toi nyt ihana…Samulin tiesin googlettamattakin, mutta prätkähiiri piti selvittää...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()