Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

6f4ba2eef3a6f4e53cd81c549fcb8da013a67892_original.jpeg

😁

No hyi mikä viima ja pakkanen, mutta gymit: done. Kunno RHP meininki kun hakkasin tissit ja kädet punppiin, huomenna josko kävis vähä vetoja tekee.

Juu lähtökohtaisesti ei tietenkään, mutta ihan hyvää pataa ovat semisti kaveripohjalla ja sellanen elämäntaiteilija pikkuasiakas tämä herra. Natseilla siis tarkoitti hallituksia ja viranomaisia jotka passeja ja pakkoja ajavat. Aiemminkin jotain tuon suuntaista siis puhellut. Ja meillähän ei mitään pakkoja ole, saa tulla ilman maskia ja passia. :-)
No näin ymmärsinkin ja oletinkin, että niitä tarkoitti, lipsahti vähä tosikkomainen kommentti...

No hyi mikä viima ja pakkanen, mutta gymit: done. Kunno RHP meininki kun hakkasin tissit ja kädet punppiin, huomenna josko kävis vähä vetoja tekee.
Kävin frisbeegolffaamassa, TeePadit oli aivan peilijäätä useammalla väylällä ja kylmä oli toissapäiväiseen verrattuna.

Lähellä kävi ettei joku onnekas ortopedi saanut itselleen uutta frisbeegolf potilasta.

Kävin frisbeegolffaamassa, TeePadit oli aivan peilijäätä useammalla väylällä ja kylmä oli toissapäiväiseen verrattuna.

Lähellä kävi ettei joku onnekas ortopedi saanut itselleen uutta frisbeegolf potilasta.
Mulla ei onneksi ollut kuin kilometrin talsiminen tuossa, ja hyvin hiekoitettua mutta tällaista kermapersettä pienikin viima ahristaa.

Nyt kyllä lämmittäis semmoset hikiset, peiton alla muhineet tissit.

Suhtkoht kiivas viikko tästäkin muodostumassa, mutta ainakin huoltojoukot pelittää.
Sama.
Mut suorastaan lellitään pilalle.
Toki minä myös omalta osaltani, tietysti. 🥰

Just olin kiltti ja latasin kahvinkeittimen valmiiksi aamua varten vaikka en ole itse kahvia vuosiin juonut.

Loman jälkeisvireessä tuli vahingossa tehtyä oma (ja varmaan aika monen sairaalan) ennätys lonkan naulaamisessa.

Viillosta viimeiseen niittiin 14 minuuttia, josta haavan/ojen (kolme) sulkua 4 minuuttia. 25 rtg kuvaa, yhden ruuvin paikka piti kattoa kahteen kertaan.

Tälläiseen aikaan ei toki pääse kuin pro hoitajattarien kanssa.

Back
Ylös Bottom