Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonono. Pyhät tulossa, hyvää aikaa sepittää.Vitun auto. Noh, aamulla jatkuu![]()
No näin ymmärsinkin ja oletinkin, että niitä tarkoitti, lipsahti vähä tosikkomainen kommentti...Juu lähtökohtaisesti ei tietenkään, mutta ihan hyvää pataa ovat semisti kaveripohjalla ja sellanen elämäntaiteilija pikkuasiakas tämä herra. Natseilla siis tarkoitti hallituksia ja viranomaisia jotka passeja ja pakkoja ajavat. Aiemminkin jotain tuon suuntaista siis puhellut. Ja meillähän ei mitään pakkoja ole, saa tulla ilman maskia ja passia. :-)
Juu. Ei tartte harrasteautoa kun on vanha Subaru. Saatana.Nonono. Pyhät tulossa, hyvää aikaa sepittää.
Kävin frisbeegolffaamassa, TeePadit oli aivan peilijäätä useammalla väylällä ja kylmä oli toissapäiväiseen verrattuna.No hyi mikä viima ja pakkanen, mutta gymit: done. Kunno RHP meininki kun hakkasin tissit ja kädet punppiin, huomenna josko kävis vähä vetoja tekee.
Mulla ei onneksi ollut kuin kilometrin talsiminen tuossa, ja hyvin hiekoitettua mutta tällaista kermapersettä pienikin viima ahristaa.Kävin frisbeegolffaamassa, TeePadit oli aivan peilijäätä useammalla väylällä ja kylmä oli toissapäiväiseen verrattuna.
Lähellä kävi ettei joku onnekas ortopedi saanut itselleen uutta frisbeegolf potilasta.
Subarun ostaminen ja varsinkin myyminen oli molemmat kyllä erinomaisia päätöksiä. Hauskoja vehkeitä silloin ku eivät oo paskanaJuu. Ei tartte harrasteautoa kun on vanha Subaru. Saatana.
Sama.Suhtkoht kiivas viikko tästäkin muodostumassa, mutta ainakin huoltojoukot pelittää.
Tämän voin minäkin allekirjoittaa.Subarun ostaminen ja varsinkin myyminen oli molemmat kyllä erinomaisia päätöksiä. Hauskoja vehkeitä silloin ku eivät oo paskana![]()
No hyi. Anna ennemmin hyvät perspillut ens kerralla.Just olin kiltti ja latasin kahvinkeittimen valmiiksi aamua varten vaikka en ole itse kahvia vuosiin juonut.