Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aliic han teki näyttävän sisääntulon foorumille ja offariin.

Taulua vai töllöö piti kiinnitellä ja heti oltiin laittamassa työukon anneliin mitä lie ja hyväksikäyttämässä.

Ja tämän tyypin soitto kans aiheuttaa tunteita. Aivan ihana. Minä tein taannoin huomion yhdellä keikalla eräästä tutusta kitaristimiehestä. Vaikka ei muuten sytytä, mutta kun hän on lavalla kitaran kanssa niin johan alkaa löytymään karismaa ja näyttää pirun hyvältä.

View: https://vm.tiktok.com/ZM83m8aPq/

Lupaan ja vannon, että en enää laita enempää tiktok-videoita. Tänään.

Urkuri näyttää futherilta.

Huomenna taitaa olla heti aamusta isot ostokset kaupasta, veikkaan että alkaa iltapäivät olemaan taas aivan mielipuolista menoa.
Perinteisesti olen aattona ollut 0700 päivystämässä oven edessä, noinkohan tänä jouluna.
Samalla kertaa koittanut ostella oluttakin mutta ei ne saatanat myy edes jouluna ennen 0900, tosin en aatellut hyvää putkea pilata niin vois muutenkin olla ostamatta.
Tämän aamun ostokset painoi noin 120kg.
Kaiken säätämisen jälkeen menin hakemaan rässiä varastolta niin siellä oli vastassa n. 20v neito joka painoi suunnilleen saman verran kuin Sylvin vasen jalka.
Ajattelin jo että mitenkähän me kahteen tyttöön nostellaan raudat kyytiin mutta hyvin se sitten meni.

Jaaha, leffasubbari rikki. Toista kertaa 10 vuoden aikana. Osan hinta 0,25e, toimitus 8e.
Mulla itsekoteloitu elementti ja vahvistimena vanha kunnon Nad 214 pääte siltakytkettynä, meni vissiin viime viikolla virtalähteestä tai jostain konkka, ku yhtäkkiä rupes vaan kuilostaan siltä, niinku elementti ois ylöspäin ja joku ois kipannu siihen päälle lapiollisen mursketta.

Ei oo vielä joutanu(jaksanu) tutkia.

Mulla itsekoteloitu elementti ja vahvistimena vanha kunnon Nad 214 pääte siltakytkettynä, meni vissiin viime viikolla virtalähteestä tai jostain konkka, ku yhtäkkiä rupes vaan kuilostaan siltä, niinku elementti ois ylöspäin ja joku ois kipannu siihen päälle lapiollisen mursketta.

Ei oo vielä joutanu(jaksanu) tutkia.
Hyvin paljon mahdollista. En tokikaan ole omaa ehtiny tutkimaan, mutta niin sama oire (käytännössä napsuu sekunnin välein päälle ja pois) kuin viimeksi, joilloin sen yhden konkan vaihto autto.

Missähän mun kolvi on, en ole muutamaan vuoteen tarvinnu..

Screenshot_20211220-190359~2.webp
Ilmankos tuntui olevan ylämäkeä lenkillä.

"Kaikki yleisötilaisuudet kielletään Varsinais-Suomessa loppuvuoden ajaksi​

Lounais-Suomen aluehallintovirasto kieltää loppuvuodeksi kaikki yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset Varsinais-Suomessa.

Lisäksi kauppakeskusten yleiset tilat sekä ryhmäharrastustilat, kuten tanssi- tai harrastajateatteritilat suljetaan. Rajoitukset eivät koske kauppakeskusten liikkeitä tai kulkua liikkeisiin.

Rajoitukset ovat voimassa 22.–31. joulukuuta.

Rajoituksista ei voi vapautua käyttämällä koronapassia."

Kummottis ne tommottis sitä koronaa levittävät? =D

Tottahan tuossa on se, että asiakkaan ykstyiset terveysasiat ei varastomiehelle mitenkään kuulu.

Juu lähtökohtaisesti ei tietenkään, mutta ihan hyvää pataa ovat semisti kaveripohjalla ja sellanen elämäntaiteilija pikkuasiakas tämä herra. Natseilla siis tarkoitti hallituksia ja viranomaisia jotka passeja ja pakkoja ajavat. Aiemminkin jotain tuon suuntaista siis puhellut. Ja meillähän ei mitään pakkoja ole, saa tulla ilman maskia ja passia. :-)

Ite hain punaviiniä ja kossua. Käytännössä kyllä ihan viemisiksi.

Omaa viskihyllyä tarttis varmaan täydentää, enkä itse asiassa tiedä, miks en samalla reissulla voinu hoitaa sitäkin..
Itellä joulureseptit vaatii sekä puoli desiä vodkaa että pari ruokalusikallista konjakkia. Pakko siis käydä pari putelia alkosta...

Mulla ärsyttää nyt ihan suunnattomasti, kun foorumin etusivulla on jotain "uutisia" ja suurin osa näyttää että lapset on kapslokki päällä hakannu näppistä. Isot ja pIenet kirjaimet jääneet oppiMatta koulussa. "KÄVIN PASKALLA"

Onneksi voi vain latailla tätä ketjua uudestaan ja uudestaan.

Back
Ylös Bottom