doownek kehitellyt pientä sivupisnestä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko se sitten Miehen logiiggaa olla sanomatta asiasta
ärähdä sille!
Hienoa!Korotan 7 vapaata ja kohteessa![]()
Jos sun oma on palautusta vaille valmis niin sopii. Meidän omassa on vähän vielä tekemistä..Vaihdetaanko päikseen?
Näkemättä ja lukematta vitonen? Kuulostaa erinomaiselta.Mä voin arvostella sen![]()
Jos sun oma on palautusta vaille valmis niin sopii. Meidän omassa on vähän vielä tekemistä..
Voin antaa mun jos haluat täyttä paskaa.Haluisko joku kirjottaa opparia mun puolesta?
Mä olisin tarvinnut sua viime keväänä.Mä voin arvostella sen![]()
5satanen Valmet?katso liitettä 237064Ehdin käymään töiden jälkeen kattelee kuinka se faija viettelee eläkeviikkoaan.
Pakko kyllä jos joulun tienoolla on vapaata niin meen kanssa mettään.
Tollanen vasta kaadettu puu on hyvä tuoksu!
Taitaa olla.5satanen Valmet?
-Franco
No ei se paikkaan sidonnainen homma ole, tyttö asuu Helsingissä ja toki hommasin sille kortin kun täytti 17v. Tänään ajoi puolet matkastaLandella ei tartte olla edes täysi-ikäinen, että moisen luvan saa.
Ajatusmaailman eroja olen miettinyt esim. parkkipaikalla. Parkkipaikalla on yksi auto, niin miksi se oma pitää parkkeerata siihen viereen, niin että joku mahdollisesti kolhii ovella. Kun vois jättää vaikka kolme ruutua tyhjää väliin.Olen tullut siihen tulokseen, että tämän tyylisistä on turha etes huomauttaa. Siitä ei jää mitään käteen kenellekään.
Jonkin sortin ero ajatusmaailmassa jota ei sanoilla voi paikata, olen ajatellut.
No paskaa tuostakin on tulossa, että samapa tuo.Voin antaa mun jos haluat täyttä paskaa.
Eikun kusta ja paskaa!”Paskaa. Paskaa. Siis onko tää jotain paskaa vai?”
- Irman opinnäytetyönohjaaja
Se Edelmanin näkönen.
Hyvä se on, ei sitä kukaan lue sen jälkeen, kun se on arvosteltu.Eikun kusta ja paskaa!