Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikäläisestä tokko manageria tulee. Arkkari mahdollisesti ensi vuoden puolella, mutta en tiedä onko sekään loppuviimein mikään hirveän positiivinen juttu työn sisällön kannalta..

Senior on tällä hetkellä itelläkin tittelin edessä ja varmaan nuo sertifioinnit houkuttelee jonkin verran..

Meikäläisellä jos S -> A vaihtuu niin hommat ei muutu mihinkään. Tuskin palkkakaan.

Screenshot_20211216-161939_Gallery.webp

Meikäläisellä jos S -> A vaihtuu niin hommat ei muutu mihinkään. Tuskin palkkakaan.
Vähän se siltä vaikuttaa meidänkin firmassa, ettei tuo jälkimmäinen ainakaan minään jättikorotuksena näkyis liksassa.

Kai toimenkuvakin pysyis pitkälti samana, mutta myyntikeisseihin sais ottaa enemmän kantaa ja painopiste siirtyis enemmän hands-on kehityksestä suunnitteluun ja palaveeraamiseen, mistä en välttämättä hirveästi välitä.

Ja sen kerran kun käy HKI, niin eikö tule puhelua perään mahdollisesta altistumisesta. Aikaikkuna kyllä sellainen, että hyvin pieni taitaa olla mahdollisuus, että meikäläiselle mitään ois tullut, mutta ylimääräistä mietittävää kummiskin.

Naisen logiikka on kyllä eriskummallinen.

Mun toimisto autotallissa. Samaa isoa tilaa missä autokin. Kun lähtee skidien kanssa veke, niin avaa ison nosto-oven, tulee laittamaan skidejä autoon. Vänkään niiden kanssa, pakkaa vaunuja ja mitä vielä. Sit menee autoon, näppää kännykkääkin 5min ja lähtee veks. Ja toimisto kylymä.

Jos itte järkeilis, niin tulis autotallin ovesta, pakkais skidit ja kamat. Sit kun on valmista, avaa nosto-oven, ajaa veks ja ovi kii. 🤷‍♀️

Naisen logiikka on kyllä eriskummallinen.

Mun toimisto autotallissa. Samaa isoa tilaa missä autokin. Kun lähtee skidien kanssa veke, niin avaa ison nosto-oven, tulee laittamaan skidejä autoon. Vänkään niiden kanssa, pakkaa vaunuja ja mitä vielä. Sit menee autoon, näppää kännykkääkin 5min ja lähtee veks. Ja toimisto kylymä.

Jos itte järkeilis, niin tulis autotallin ovesta, pakkais skidit ja kamat. Sit kun on valmista, avaa nosto-oven, ajaa veks ja ovi kii. 🤷‍♀️
Olen tullut siihen tulokseen, että tämän tyylisistä on turha etes huomauttaa. Siitä ei jää mitään käteen kenellekään.

Jonkin sortin ero ajatusmaailmassa jota ei sanoilla voi paikata, olen ajatellut.

Back
Ylös Bottom