Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

doownek kehitellyt pientä sivupisnestä
20211216_161822.webp

Olen tullut siihen tulokseen, että tämän tyylisistä on turha etes huomauttaa. Siitä ei jää mitään käteen kenellekään.

Jonkin sortin ero ajatusmaailmassa jota ei sanoilla voi paikata, olen ajatellut.
Ajatusmaailman eroja olen miettinyt esim. parkkipaikalla. Parkkipaikalla on yksi auto, niin miksi se oma pitää parkkeerata siihen viereen, niin että joku mahdollisesti kolhii ovella. Kun vois jättää vaikka kolme ruutua tyhjää väliin.

Kerran taisin kysyä hienovaraisesti ja tuli vähän hmpf vastaus, niin olen sen jälkeen pitänyt turpani kiinni.

Kokoajan pörisee joku vähän erityisempi auton moottori hotellin vieressä kulkevalla isolla tiellä. Ei vaadi isoja ennustajan lahjoja sanoa että laNborghini. Niitä on ihan pirusti. Aamulla oli makea aventador pari hotellin edessä vierekkäin parkissa, sininen ja punanen. Ferrareita ei ole näkyny kun pari, rollsseja varmaan kolome. G autoista laskuri eij pysy mukana.

Back
Ylös Bottom