Ihan vasta, olikohan viime viikolla mietiskelin, että on kyllä asiat hyvin, noin niin kuin ikäisekseni naiseksi; tykkään työstäni ja saan siitä enemmän kuin riittävän korvauksen ja tässä vuosien jälkeen voin todeta, että alaa kun katsoo, niin olen ihan oikealla työnantajalla. Oikein hyvällä fiiliksellä ensi vuoteen!
No, oli sitten joku headhunter yrittänyt tavoitella, kun olin varattuna. Laittoi viestiä, että soitteli
uramahdollisuuksiin liittyen, että milloin voisi tavoitella uudestaan. Ajattelin, että voihan tuon kuunnella mistä on kyse ja annoin aikaikkunan johon hän vastasi soittavansa klo xx.xx.
Ei soittanut, joten sai varmaan kiinni jonkun paremman ehdokkaan. Hyvä vain, ei tarvitse antaa pakkeja. -Mutta, en tykkää siitä, ettei minuun olla yhteydessä sovittuna aikana joten enää ei edes sitä pientä kiinnostusta kuulla mistä kyse, eli tuskin tulee enää minua tavoittamaan.
Tosin, varmaan kilpailijalle hakee kuitenkin ja ovat ehkä sieltä jo tässä välissä kommunikoineet, ettei minulle kannata soittaa, koska olen antanut heille niin monesti pakit kun ovat suoraan kontaktoineet.