Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin 10-kerran lipun tuohon paikalliseen uimahalliin ja uimalasit 2015, en oo vielä käyny.
Se on niin vastenmielistä se veden kylmyys että ei napostele, saiskohan kylillä mainetta jos kävis aamuisin tunnin pärskimässä lämpimässä lastenaltaassa?

Ostin 10-kerran lipun tuohon paikalliseen uimahalliin ja uimalasit 2015, en oo vielä käyny.
Se on niin vastenmielistä se veden kylmyys että ei napostele, saiskohan kylillä mainetta jos kävis aamuisin tunnin pärskimässä lämpimässä lastenaltaassa?
Geriatria-allas on aina lämmin. Oli lämmitystä tai ei.

#qsi

Koko setti:
253659473_4633456026709026_2444515797811111623_n.jpg

Itellä ollu X3 8 vuotta, suurin yksittäinen korjauskulu ollu katkennut takajousi 300e. Huollotkin edukkaat mun kilometreillä öljynvaihtokin vain joka toinen vuosi.

Vieläkö toimii webasto? Hyvä yksilö se sun X3.

Meitsi on jotenkin niin paranoidi noiden öljyjenkin suhteen, että ne vaihdetaan 15tkm välein tai tiheämmin, sanokoot ohjekirjat jotain muuta. Oletko vaihdattanut laatikkoöljyt huuhtelemalla?

Meitsi on jotenkin niin paranoidi noiden öljyjenkin suhteen, että ne vaihdetaan 15tkm välein tai tiheämmin, sanokoot ohjekirjat jotain muuta. Oletko vaihdattanut laatikkoöljyt huuhtelemalla?
Sama täällä, eli oon vaihtanut öljyt 10-15tkm välein, koska subaru ja diesel 😅

Tosiaan mulla tulee vaan karvan yli kymppi kilometrejä vuodessa, 90t nyt. Bensavehe ei webastoa kun on tolppa kotona ja työpaikalla. En ole vaihdelaatikon öljyjä vaihtanut. Huollatan mitä ajotietokone ja katsastusmies käskee ja tankkaan aina ysikasia.

Minäkin tykkään mun positiivisesta asenteesta, etenkin kun tahdon unohtaa että ainakaan jonkun mielestä en ole enää sinkku :)
E: Juuri yksi aamu laitoin viestin että tulipa paha mieli kun ei herätessä ollut ketään vieressä. Sieltä tuli vastaus: Mun mielestä oli oikeen hyvä juttu ettei ollut ketään siinä :LOL:

Back
Ylös Bottom