Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Geriatria-allas on aina lämmin. Oli lämmitystä tai ei.Ostin 10-kerran lipun tuohon paikalliseen uimahalliin ja uimalasit 2015, en oo vielä käyny.
Se on niin vastenmielistä se veden kylmyys että ei napostele, saiskohan kylillä mainetta jos kävis aamuisin tunnin pärskimässä lämpimässä lastenaltaassa?
Itellä ollu X3 8 vuotta, suurin yksittäinen korjauskulu ollu katkennut takajousi 300e. Huollotkin edukkaat mun kilometreillä öljynvaihtokin vain joka toinen vuosi.
Sama täällä, eli oon vaihtanut öljyt 10-15tkm välein, koska subaru ja dieselVieläkö toimii webasto? Hyvä yksilö se sun X3.
Meitsi on jotenkin niin paranoidi noiden öljyjenkin suhteen, että ne vaihdetaan 15tkm välein tai tiheämmin, sanokoot ohjekirjat jotain muuta. Oletko vaihdattanut laatikkoöljyt huuhtelemalla?
Vieläkö toimii webasto? Hyvä yksilö se sun X3.
Meitsi on jotenkin niin paranoidi noiden öljyjenkin suhteen, että ne vaihdetaan 15tkm välein tai tiheämmin, sanokoot ohjekirjat jotain muuta. Oletko vaihdattanut laatikkoöljyt huuhtelemalla?
Missä on mun komea ja rikas mies?Koko setti:
![]()
Onkohan siinä kusta enemmän mitä lastenaltaassa?Geriatria-allas on aina lämmin. Oli lämmitystä tai ei.
#qsi
Onkohan siinä kusta enemmän mitä lastenaltaassa?
Missä on mun komea ja rikas mies?
Joo varmaanki.Eikö uidessa tule silmät punaiseksi juuri sen kusen takia?
Miten tän nyt sanois... osoitteen tiedätMissä on mun komea ja rikas mies?

8/10![]()
Jäikö koulun ruotsin tunneilta mitään päähän? Testaa 10 kysymyksellä, kuinka hyvin osaat ruotsia
Lauantaina 6.11. vietetään ruotsalaisuuden päivää. Testaa nyt simppelillä testillä, jäikö ruotsin kielestä mitään päähän koulutunneilta.www.is.fi
3/10
ihan typerä testi