Se on ku ruutisarviNenässäni on elohiiri.
Niinku rovaniemen miehillä yleensäkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on ku ruutisarviNenässäni on elohiiri.
Ai että, se ihana tunne kun kerrot kohteliaasti puhelinmyyjälle ettet ole kiinnostunut ja se vaan jatkaa
Pitkä se ainakin on, kunnon tuulenhalkoja.Se on ku ruutisarvi
Niinku rovaniemen miehillä yleensäkin.
Ei oman kokemukseni mukaan ei ole nykypäivänä mikään hidaste.Naimisissa oleva
Ite kävin taannoin jotain 7 vuotta sitte, silloisella työnantajalla oli kaikenkattava työterveyssoppari, ja pääsin ammattilaiselle, jonka kanssa kemiatki toimi.Itse kävin 2019 ihan ite kun tuntui että nyt lahoo pää, siellä se vasta sekaisin menikin kahden kerran jälkeen.
En kyllä ihan äkkiä mene uudestaan mutta ehkä kyse oli siitä että silloin olisin oikeasti tarttenut jotain akuuttia ihan nappia ahdistukseen enkä mukavia juttelevaa tätiä joka kertoo mulle että pitää muitakin aatella. Kun just sen takia oli pää pari kierrosta pyörinyt.
Jäsen V tarttee persettä.
Kyllä, nainen sille jostain niin johan taas maailma säihkyy!
Tiedetään sekin että helpommin sanottu kuin tehty mutta ite voin sanoa että se auttaa.
Meinaatko sitä aikaisempaa, 80-luvulla tehtyä? Sting näyttelemässä jne.Loistavaa unilääkettä tuo Dyyni elokuva.
Pitää varata siis runsaasti maksi peppulia, että edes qshätä pitää hereillä, viikonlopun ohjelmassa.Loistavaa unilääkettä tuo Dyyni elokuva.
Kolmena iltana alkanut katsomaan, jatkan aina siitä mihin muistan jääneeni ja nyt olen nähnyt jo melkein kolmasosan koko elokuvasta.
Kyllähän käytetty 20ke sähköauto kaikkine hiipuvine akkuineen on aika kaukana vielä käyttökustannuksiltaan tavallisen pulliaisen 2ke bensa-autosta, jonka voi huoltaa itse /jota voi vielä huoltaa eikä vain vaihtaa akustoja ja voimayksiköitä kiloeuroilla kerrallaan.Onneksi suomi on kohta omavarainen sähköntuotannossa. Ei tarvi maksaa saksalaisten mokailuista. Samoiten siirtohintojen ryöstöhinnoittelu on laitettu pikkuhiljaa kuriin. Ei se sähköautolla kurvailu enää kovin kaukana ole. Parin vuoden kuluttua käytettyjä model S:ssiä on myynnissä 20k€ hintaan. Ja mersun/bmw/audi käytetyt sähköautot alkaa olla ostohinnoissa. Kyllähän 400hv sähköauto peittoaa nämä alle 3l polttomoottorikatiskat mennen tullen.
Itellä muuten sama periaate, mutta on mulla sen verran vaihtovaraa, että illalla pyykkikoriin ja aamulla kaapista puhtaat.Itsellä tapana t-paita, sukat, pikku housut joka ilta pesuun. Oli likasia tai ei. Aamulla aina pestyt päälle. Housuja ja pitkähijasta ei ihan joka päivä.
Koska tilikausi ja toimintakausi on teennäisesti sidottu kalenterivuoteen.Kylläpä nyt taas pukkais kaikkea kissanristiäistä ihan kun ei muuta olisi. On palaveria, hallituksien kokkouksia ja neuvottelukunnan tapaamisia ja muuta. Pyydän kohtuutta, miksi ei ripotellen pitkin vuotta. Miksi kaikki kerralla.