Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että, se ihana tunne kun kerrot kohteliaasti puhelinmyyjälle ettet ole kiinnostunut ja se vaan jatkaa

Tässä kohtaa pitää olla määrätietoinen ja sulkea puhelin sen jälkeen kun on sanonut ettei ole kiinnostunut. Ei mitään neuvotteluja enää vaikka luurista kuuluisi ääntä. Joskus jos on oikein silleen tosi hyvä lahjoituskohde, että oikeesti olis sellanen sielua puhdistava hyvän tekeminen kyseessä ja täysin kiistatta hyvään tarkoitukseen menis, meinaa tulla huono fiilis jos ei osallistu. Niin sit vähän selitän sanon että sori nyt yksin toimistossa ja rekat tulossa, henkilöstöä puuttuu, ei millään pysty pitämään linjaa varattuna ja puhelin kiinni. =D

Miksi ihmiset alkaa selittelee puhelinmyyjille? Ei niitä kiinnosta vittuakaan ja muistaa sen luuria korvaan hetken ehkä kaksi sekunttia kunnes on jo toisen kimpussa.

Itse kävin 2019 ihan ite kun tuntui että nyt lahoo pää, siellä se vasta sekaisin menikin kahden kerran jälkeen.
En kyllä ihan äkkiä mene uudestaan mutta ehkä kyse oli siitä että silloin olisin oikeasti tarttenut jotain akuuttia ihan nappia ahdistukseen enkä mukavia juttelevaa tätiä joka kertoo mulle että pitää muitakin aatella. Kun just sen takia oli pää pari kierrosta pyörinyt.

Jäsen V tarttee persettä.
Kyllä, nainen sille jostain niin johan taas maailma säihkyy!
Tiedetään sekin että helpommin sanottu kuin tehty mutta ite voin sanoa että se auttaa.
Ite kävin taannoin jotain 7 vuotta sitte, silloisella työnantajalla oli kaikenkattava työterveyssoppari, ja pääsin ammattilaiselle, jonka kanssa kemiatki toimi.

Oli kyllä siihen tilanteeseen enemmän ku sata jänistä se viis käyntiä. Sillon kuuklasin, ja ny varsin tsekkasin, on sen tason tekijä että edelleen yksityispuolella netissä kerrotaan, että "en ota uusia asiakkuuksia toistaiseksi".

Ei vain jutusteltu, vaan ensin käytiin tilanne läpi ja sain työkaluja joilla työstää mieltä, ja jatkokerroilla käytiin läpi miten tilanne oli kehittyny ja miten/millä konsteilla kannattais jatkaa.

Loistavaa unilääkettä tuo Dyyni elokuva.
Kolmena iltana alkanut katsomaan, jatkan aina siitä mihin muistan jääneeni ja nyt olen nähnyt jo melkein kolmasosan koko elokuvasta.
Pitää varata siis runsaasti maksi peppulia, että edes qshätä pitää hereillä, viikonlopun ohjelmassa.

Onneksi suomi on kohta omavarainen sähköntuotannossa. Ei tarvi maksaa saksalaisten mokailuista. Samoiten siirtohintojen ryöstöhinnoittelu on laitettu pikkuhiljaa kuriin. Ei se sähköautolla kurvailu enää kovin kaukana ole. Parin vuoden kuluttua käytettyjä model S:ssiä on myynnissä 20k€ hintaan. Ja mersun/bmw/audi käytetyt sähköautot alkaa olla ostohinnoissa. Kyllähän 400hv sähköauto peittoaa nämä alle 3l polttomoottorikatiskat mennen tullen.
Kyllähän käytetty 20ke sähköauto kaikkine hiipuvine akkuineen on aika kaukana vielä käyttökustannuksiltaan tavallisen pulliaisen 2ke bensa-autosta, jonka voi huoltaa itse /jota voi vielä huoltaa eikä vain vaihtaa akustoja ja voimayksiköitä kiloeuroilla kerrallaan.

Itsellä tapana t-paita, sukat, pikku housut joka ilta pesuun. Oli likasia tai ei. Aamulla aina pestyt päälle. Housuja ja pitkähijasta ei ihan joka päivä.
Itellä muuten sama periaate, mutta on mulla sen verran vaihtovaraa, että illalla pyykkikoriin ja aamulla kaapista puhtaat.

Jos jälkikasvua ei olis nurkissa, niin pyykkikone pyörähtäis varmaan kerran viikossa. Nykyään varmaan keskimäärin joka toinen päivä (ku ei aikuisia naisia taloudessa), välillä pitää päivittäin pyöräyttää, ku sattuu ja tapahtuu lasten kans kaikenlaista, ketsuppipurskeista alkaen.

Kylläpä nyt taas pukkais kaikkea kissanristiäistä ihan kun ei muuta olisi. On palaveria, hallituksien kokkouksia ja neuvottelukunnan tapaamisia ja muuta. Pyydän kohtuutta, miksi ei ripotellen pitkin vuotta. Miksi kaikki kerralla.
Koska tilikausi ja toimintakausi on teennäisesti sidottu kalenterivuoteen.

VS lomien kertymä, ihan hyvin osattu sopia huhtikuun alusta maaliskuun loppuun.

Hidasteleeko tai jääkö jumittaa muilla pakkis?
Mulla aina välillä jää lataamaan ja mitään ei meinaa tapahtua, sitten kun sulkee sivun ja vähän ajan päästä uudestaan niin taas tykittää.
Tänään auto huoltoon, pienenpieni vuoto ja kuinkas ollakkaan pitää purkaa puol autoa. Ois voinut nukkua vielä pari tuntia mutta kun ei tuu uni niin minkäs teet.

Laitoin pyykkikoneen pyörimään 5.30, nyt ollaan jo nextillä levelillä siitä että toka pannu kahvia menossa 7 aikaan.
Pääjumi: Tila normaali.

Back
Ylös Bottom