Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tuli lisäksi ajateltua a-alueella seuraavia kysms:ksiä

-pitäisikö hommata tatuointi?
-lopettaa tissuttelu ja siirtyä pönttöpöhniin?

"Aito" kebu on jotain tämmöistä.

Eli grillattua lihaa ja leipää. Kasvista.
Tämäkin annos maksoi 3.5€
katso liitettä 228956

Tästä kuvasta tuli jotenkin mieleen, että aikoinaan olis stadin kebap siinä citykäytävän huulilla, en tiedä vaikka olis vieläkin siinä. Mutta joskus aikoinaan tuli otettua sieltä jotain tuollaisen kaltaisia vartaita, eikä peruskebua, niin ne oli oikeesti hyviä, lihat meheviä. Yleensä nuissa vartaissa se ongelma että liha menee liian kuivaksi.

a) ei ne tule juttelemaan mulle
b) itse en uskalla mennä juttelemaan kenellekkään

esimerkki etelliseltä aurinkoterassilta: toisen yksikön loppupuolella muodostui naapuripöydän sormuksettoman NAIShlön kanssa häiritsevän pitkä katsekontaksti, tästä johtuen; vaikka olin jo ajatuksissanu vaihtamassa paikkaa, sukupuolivietti vei taas Miestä 100-0 ja kävinkin tilaamassa seuraavan juoman
no, se tuli juotua asian etenemättä mihinkään, ei pelkoakaan että olisin uskaltanu mennä sanomaan hänelle etes ”hei”, puhumattakaan IsonG:n kikasta iskeä silmää
Niin, ymmärrän kyllä fiiliksen, oikein hyvinkin, mutta sit taas toisaalta: mitä siinä menettää, jos menee puhumaan jollekin? Voitettavaa sen sijaan ois. Tai mikä on oikeasti pahinta, mitä voi tapahtua?

Silmää kannata iskeä, jos ei tuu luonnostaan, näyttäis todennäköisesti meikäläisenkin tekemänä joko todella typerältä tai lähinnä pelottavalta :D Mut minä uskon, että perus kohtelias jutustelu ja siisti ulkoasu on ihan riittävä kombo siihen, että juttu lähtee luistamaan jos on luistaakseen. Hutejahan noissa hommissa tulee väistämättä, siitä ei pääse mihkään.

Kyllä sinä jonkun puhe/kylänmiehen tarvitset takapiruksi.

mahdottomaksi menee jos ensin pitäisi jostain hommata joku Mies saadakseen NAISta

6AAF96CA-4F31-4E7F-BB85-C2BE7C3C9ED7.webp

mitä siinä menettää, jos menee puhumaan jollekin?

ongema on siis tämä:

kun menen jollekkin ”puhumaan” saan kyllä suuni auki, mutta ääntä en saa suusta ulos

tuosta aiheutuu niin ikävä tunne, että sitä ei kovin usein kestä

ongema on siis tämä:

kun menen jollekkin ”puhumaan” saan kyllä suuni auki, mutta ääntä en saa suusta ulos

Sit se ois varmaan kummiski mentävä se silmäpeli edellä :D

Vakavammin, niin kuulostaa kyllä semmoiselta kuviolta, jota ei varmaan kukaan tällä palstalla pysty purkamaan. Hanurista varmasti, jos intoa tuohon lähestymiseen muuten ois.

ongema on siis tämä:

Sinun pitää harjoitella puhumista helpoille kohteille. Niinkuin naapurin mummolle tai kaupan kassatädille.

Vaikeaa tuollainen. Itse pystyn puhumaan kenelle tahansa ja missä tahansa - enkä edes tykkää ihmisistä.

Jos naiset ei sinusta pidä ni mitä vittua sille mahtaa? Ittensä pitää vaan hyväksyä semmosena kun on,älä jää kiereskelimään itsesi halveksuntaan. Elä elämääsi etenpäin.

Back
Ylös Bottom