Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö Sjoella pitäs olla ihan riittämiin sekä hoitsuja että rokkihenkisiä? Molemmat noista elon kokemuksen mukaan semmosta hyvällä tavalla miehennälkäistä porukkaa :DMinä kuuntelisin mielellään NAISen puhetta, analogisesti, mutta mistä ihmeestä niitä saa
Hyvää soittoa ja näin, mutta ehkä hivenen liian progea mulle. Mutta jos joskus sen tyylinen alkaa jostain syystä kinostelemaan niin palaan asiaan.Vaikkei kysyttykään minulta, niin jotain tänään soinutta:
* Queen - Live at the Wembley '86
* Dropkick Murhys - Blackout
* DGM - Momentum
Vikan pitäs ainakin toimia metallikitaroista pitävälle.
Joo, meikäläisen kuuntelema metalli on suurimmaksi osaksi jotain progeen kallellaan olevaa. Ei oikein jaksa pelkkää huutokohkaamista, jos ei oo muuta ideaa musassa.Hyvää soittoa ja näin, mutta ehkä hivenen liian progea mulle. Mutta jos joskus sen tyylinen alkaa jostain syystä kinostelemaan niin palaan asiaan.![]()
Ei oo yhtään ikävä pensasaitaa, entisessä elämässä sitä oli n. vitusti ja ei edes joka vuosi jaksanut hinkata, sitten se olikin sellainen perkeleen harva laitos ja taas 50cm nysäksi että siitä jotain iloa olisi.Tein oikeita töitä orapihlaja-aidan trimmauksen parissa, joten olen ansainnut pari kylmää alkoholijuomaa.
Mulla on 5m2 nurtsia ja siihen hommasin akkutrimmerin jota muksu saa hoitaa, aitana on pylvästuijat. Istutuksina jokunen viinimarjapensa sekä raparperipensas josta tänään just tein piirakan.Meillä on vanhemmilla kaupunkikodiksi pirun iso piha, jossa kasvaa kaikkea mahdollista. On marjapensasta, kukkaa, kuusta, paria pensasaitaa ja mitä lie, niin ei semmosta kyllä ite jaksais hoitaa.. Ja niin kiva kuin semmonen piha sen puolesta olisikin, että ois mahista tehdä pihaan melkein mitä vaan, niin kyllä tää pieni nurmiläntti ja emännän istutukset vie helppoudessaan voiton. Ei siis tarvii meikäläisen paljoa muuta tehdä kuin lykkiä toi nurmi puolisäännöllisesti.
Ehdottomasti. Jollain 48h turbohiivalla, jos semmoisia vielä myydään. Tulee jännittävän makuista. Sit vaan Tinder-deittiä kylään ja mukia eteen.Pitäsköhän viinimarjoista tehdä muuten viiniä?
Tee tätä, jos on siis mustaa viinimarjaa.Pitäsköhän viinimarjoista tehdä muuten viiniä?
Yläasteella tein mummon sekomehua eli käytännössä sokeria, sekamehua ja hiivaa sekaisin eikä muuta kuin käymään.Ehdottomasti. Jollain 48h turbohiivalla, jos semmoisia vielä myydään. Tulee jännittävän makuista. Sit vaan Tinder-deittiä kylään ja mukia eteen.
Syrjemmissä kylissä ei myydä sitä kebab iskanderia (pyörivä), vaan kebu on grillattua okeata lihaa.
Aika usein "paistettua lihaa".Sinällään ei kyllä mitään hajua mitä sana/käsite kebab varsinaisesti tarkoittaa.
Saanen ehdottaa, Tsjuder!No mutta. Mitäs pillumaisteri aka @Saatana sanoo, mitäs tänään kuunneltaisiin? Onko ehdotuksia?
Pitänee tätä asiaa pohtia kahvikupin seurassa..
Njoo, on myös usein tarjolla jauhelihasta tehtyjä vartaita.Eikös kebun idea ole se, että marinoituja ohuita kokolihalättyjä pinotaa