Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sinä jonkun puhe/kylänmiehen tarvitset takapiruksi.tuli lisäksi ajateltua a-alueella seuraavia kysms:ksiä
"Aito" kebu on jotain tämmöistä.
Eli grillattua lihaa ja leipää. Kasvista.
Tämäkin annos maksoi 3.5€
katso liitettä 228956
Saahan näitä tästä kotikyliltäkin, toki. Ravintola Istanbulissa vastaava annos maksaa 50€.Mutta joskus aikoinaan tuli otettua sieltä jotain tuollaisen kaltaisia vartaita, eikä peruskebua, niin ne oli oikeesti hyviä, lihat meheviä.
Toi on venäläinen sasliki."Aito" kebu on jotain tämmöistä.
Eli grillattua lihaa ja leipää. Kasvista.
Tämäkin annos maksoi 3.5€
katso liitettä 228956
Niin, ymmärrän kyllä fiiliksen, oikein hyvinkin, mutta sit taas toisaalta: mitä siinä menettää, jos menee puhumaan jollekin? Voitettavaa sen sijaan ois. Tai mikä on oikeasti pahinta, mitä voi tapahtua?a) ei ne tule juttelemaan mulle
b) itse en uskalla mennä juttelemaan kenellekkään
esimerkki etelliseltä aurinkoterassilta: toisen yksikön loppupuolella muodostui naapuripöydän sormuksettoman NAIShlön kanssa häiritsevän pitkä katsekontaksti, tästä johtuen; vaikka olin jo ajatuksissanu vaihtamassa paikkaa, sukupuolivietti vei taas Miestä 100-0 ja kävinkin tilaamassa seuraavan juoman
no, se tuli juotua asian etenemättä mihinkään, ei pelkoakaan että olisin uskaltanu mennä sanomaan hänelle etes ”hei”, puhumattakaan IsonG:n kikasta iskeä silmää
mitä siinä menettää, jos menee puhumaan jollekin?
Sit se ois varmaan kummiski mentävä se silmäpeli edellä :Dongema on siis tämä:
kun menen jollekkin ”puhumaan” saan kyllä suuni auki, mutta ääntä en saa suusta ulos
tuosta aiheutuu niin ikävä tunne, että sitä ei kovin usein kestä
Sinun pitää harjoitella puhumista helpoille kohteille. Niinkuin naapurin mummolle tai kaupan kassatädille.ongema on siis tämä:
kun menen jollekkin ”puhumaan” saan kyllä suuni auki, mutta ääntä en saa suusta ulos
Sylverön pitää lähteä puhenaiseksi.Sinun pitää harjoitella puhumista helpoille kohteille. Niinkuin naapurin mummolle tai kaupan kassatädille.
Vaikeaa tuollainen. Itse pystyn puhumaan kenelle tahansa ja missä tahansa - enkä edes tykkää ihmisistä.
Sylverön pitää lähteä naiseksi.
Hanurista varmasti
Teeskentele kuuroa. Kuulet sitten salaa kun sanoo kavereilleen että meinaa pian lähteä panemaan tuota kuumaa kuulovammaista.kun menen jollekkin ”puhumaan” saan kyllä suuni auki, mutta ääntä en saa suusta ulos
Puheterapeutti!!!!ongema on siis tämä:
Hyvä opetella vähän viittomakieltä! Voi vaikka tutustua johonkin viittomakieliseen neitiinkin.Teeskentele kuuroa. Kuulet sitten salaa kun sanoo kavereilleen että meinaa pian lähteä panemaan tuota kuumaa kuulovammaista.