Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jopa minä saan naisen koska tahansa niin en usko että muilla olisi samaa ongelmaa, siksi voin väittää että se on vain hakijan nirsoudesta kiinni.

Eikö se ole nyt antaa robon hoitaa homma. Tarvi itse hikoilla. Sanot emännälle, että roboo pitää valvoa jotta ei jyrää siilejä. Näin oma-aika jatkuu ja heität vaikka putteja sen aikaa.
Työkaveri tuumas taannoin, että jos ei muuta omaa aikaa rauhassa saa, niin kuulosuojaimet päähän ja nurmikkoa ajeleen...

Mä voin taluttaa rivissä kasvoilta todella kauniita naisia esittelyyn mutta vartalo ei välttämättä niin kaunis.

Se on vähän niinku tämä meikäläisen talon etsintä. Haluais parempaa ku mitä budjetti ehkä sallii. Vikaa on julkisivussa, rungossa, tai iässä, tai sitten sijaitsee hornan tuutissa, jos muuten hyvä.

Jokainen mies saa naisen, on ainoastaan miesten kriteereistä kiinni kauan siihen menee.

mutta jos naaraat ei tule juttuihin? ja ite ei uskalla

tynkkynen puhunut tällähetkellä yli 4h

olen himpunverran kateellinen puhelahjoista

onkohan kukaan true Persu nauhoittanut vhs:lle koko tämän shown?

voisi katsoa sitten ensin 95 newer forget ja heti perään tämän persusoun

Back
Ylös Bottom