Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai Gynekologi tai Psykiatri. Näin pahasti väärässä ei ole olleet etes Siikkerin reikärautojen Tähtäinasetukset
Sorry Irma mielikuvan viemisestä.
Ja se pakollinen: Voi sitä silti vilkaista.
Oli ne ainakin männäviikonloppuna tarkkuutettu hyvinkin kohdilleen, pallistiikkalaskurin korjauksilla antoi ihan mukavaa osuntaa.Vai Gynekologi tai Psykiatri. Näin pahasti väärässä ei ole olleet etes Siikkerin reikärautojen Tähtäinasetukset
Sorry Irma mielikuvan viemisestä.
Ja se pakollinen: Voi sitä silti vilkaista.
Faijalla mökillä just tommonen stiga, aina rikki.En vielä. Soitan kyllä. Stiga.
Toi on tosi hyvää ja varsinkin hintaansa nähden, hinta on vain 1,2*jaloviina.@-kake- toi Islay Mist oli kyllä tosi kova yllätys, kun pitkästä aikaa maistoin. Ihan justiinsa sitä, mitä savuiselta viskiltä hakee. Oon siis joskus takavuosina kyllä maistanut, mutta en muistanut yhtään, että se on noin toimivaa. Liekö käytetyt tisleetkin eläneet vuosien saatossa.
Lapparin Quarter Caskia pitäs ehkä puteli ostaa vähän fiinimpää maistelua varten.
Jotta pääsee siitä urposta eroon ja sinä saat vastailla hölmöjä.Tänään muuten kyrvähti ihan totaalisesti käämi.
Mulla on sellainen ulkoistettu asiakaspalvelu ja joku helvetin apina oli antanut mun oman numeron jostain sieltä, ei vittu että vitutti aivan samantien kun random urpo alkaa kyselemään tyhmiä.
Jos mä maksan palvelusta minkä on tarkoitus hoitaa asiakaspalvelu niin minkä vitun takia ne antaa mun numeron että asiakas soittaa mulle?
Pyörässä on sellainen autopilotti

Le wut?@Kyrde lle terveisiä: olen helppo
Luulen kansVokot näköjään saunakaljoittelemassa. Täällä vasta palaa. Ööli polton jälkeen.