Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivitin blue ray-soittimen 4K malliin. Ihan hymy nousi kun vanhan muovipaskarimpulan korviinottava vinkuna jäi puuttumaan.

2 tuntia hierottiin jalkoja. Voipa olla tuskaista.
Palautusjuoma nautitaan torilla. Pyörässä on muutoinkin kesäaikaan sellainen kummallinen autopilotti, että kaikki tiet vievät sinne.

Päivän tavoite: viinakauppaan aukiolon puitteissa.
Voittaja!

C6A7C332-AF86-47B4-B352-98A5077FD48D.webp

Vai Gynekologi tai Psykiatri. Näin pahasti väärässä ei ole olleet etes Siikkerin reikärautojen Tähtäinasetukset :LOL:
Sorry Irma mielikuvan viemisestä.

Ja se pakollinen: Voi sitä silti vilkaista.
Oli ne ainakin männäviikonloppuna tarkkuutettu hyvinkin kohdilleen, pallistiikkalaskurin korjauksilla antoi ihan mukavaa osuntaa.

@-kake- toi Islay Mist oli kyllä tosi kova yllätys, kun pitkästä aikaa maistoin. Ihan justiinsa sitä, mitä savuiselta viskiltä hakee. Oon siis joskus takavuosina kyllä maistanut, mutta en muistanut yhtään, että se on noin toimivaa. Liekö käytetyt tisleetkin eläneet vuosien saatossa.

Lapparin Quarter Caskia pitäs ehkä puteli ostaa vähän fiinimpää maistelua varten.

@-kake- toi Islay Mist oli kyllä tosi kova yllätys, kun pitkästä aikaa maistoin. Ihan justiinsa sitä, mitä savuiselta viskiltä hakee. Oon siis joskus takavuosina kyllä maistanut, mutta en muistanut yhtään, että se on noin toimivaa. Liekö käytetyt tisleetkin eläneet vuosien saatossa.

Lapparin Quarter Caskia pitäs ehkä puteli ostaa vähän fiinimpää maistelua varten.
Toi on tosi hyvää ja varsinkin hintaansa nähden, hinta on vain 1,2*jaloviina.

Tänään muuten kyrvähti ihan totaalisesti käämi.
Mulla on sellainen ulkoistettu asiakaspalvelu ja joku helvetin apina oli antanut mun oman numeron jostain sieltä, ei vittu että vitutti aivan samantien kun random urpo alkaa kyselemään tyhmiä.
Jos mä maksan palvelusta minkä on tarkoitus hoitaa asiakaspalvelu niin minkä vitun takia ne antaa mun numeron että asiakas soittaa mulle?

Tänään muuten kyrvähti ihan totaalisesti käämi.
Mulla on sellainen ulkoistettu asiakaspalvelu ja joku helvetin apina oli antanut mun oman numeron jostain sieltä, ei vittu että vitutti aivan samantien kun random urpo alkaa kyselemään tyhmiä.
Jos mä maksan palvelusta minkä on tarkoitus hoitaa asiakaspalvelu niin minkä vitun takia ne antaa mun numeron että asiakas soittaa mulle?
Jotta pääsee siitä urposta eroon ja sinä saat vastailla hölmöjä.

Back
Ylös Bottom