Olen käynyt kerran alkossa. +10v sitten.
prisman tuulikaapissa oli viimeksi niin ihastuttava myyjä, hymyili Minulle, että en uskalla mennä enää koskaan sinne kun Hän on töissä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen käynyt kerran alkossa. +10v sitten.
Le wut?
otat sopivasti rohkaisua ennen Piipahtamistaen uskalla mennä enää koskaan sinne kun Hän on töissä
Vokot näköjään saunakaljoittelemassa. Täällä vasta palaa. Ööli polton jälkeen.
otat sopivasti rohkaisua ennen Piipahtamista
Eeeeen tainnut olla minä. Oisko @Kuli ollut?etkös se te ollut joka kehui meikämustalaista epätoivoiseksi?
Kyllä. Oi niitä aikoja kun sykki tuhannen kamelin voimalla Tilttiä kattoessa. Edelleen varsin bueno.Toi Jaana Pelkonen on kyllä vetävä daami
Jos semmoisella muotoilevalla selffiepeililläOispa yhtä fittissä kunnossa kuin jäsen vokot. #lihavaolo
Lisää sopivasti itseluottamusta.otat sopivasti rohkaisua ennen Piipahtamista
Ei nekään ihmeitä tee.Jos semmoisella muotoilevalla selffiepeilillä
Sanonnan mukaanhan autoillessakin puoli pulloa koskenkorvaa vastaa uusia talvirenkaita.
Jahas, joko katsellaan nelivetopossua?Ei nekään ihmeitä tee.
Oispa yhtä fittissä kunnossa kuin jäsen vokot. #lihavaolo
Eeeeen tainnut olla minä. Oisko @Kuli ollut?
Hyvä harrastus on.e. ruopea kuntoilun lisäksi polkupyöräilemään!
Jokainen mies saa naisen, on ainoastaan miesten kriteereistä kiinni kauan siihen menee.
Mä voin taluttaa rivissä kasvoilta todella kauniita naisia esittelyyn mutta vartalo ei välttämättä niin kaunis.Kiva tietää [sarkastisella äänellä lausuen].