Deleted member 43228
Kohtaanto ja onkelmia nämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työkaveri tuumas taannoin, että jos ei muuta omaa aikaa rauhassa saa, niin kuulosuojaimet päähän ja nurmikkoa ajeleen...Eikö se ole nyt antaa robon hoitaa homma. Tarvi itse hikoilla. Sanot emännälle, että roboo pitää valvoa jotta ei jyrää siilejä. Näin oma-aika jatkuu ja heität vaikka putteja sen aikaa.
Mihin mökillä ruohonleikkuria tarvii?Faijalla mökillä just tommonen stiga, aina rikki.
Mä voin taluttaa rivissä kasvoilta todella kauniita naisia esittelyyn mutta vartalo ei välttämättä niin kaunis.
Jokainen mies saa naisen, on ainoastaan miesten kriteereistä kiinni kauan siihen menee.
Missäs se ny on ollu esillä?Toi Jaana Pelkonen on kyllä vetävä daami
Jaa, vastaus vissiin tässä...Jep, se oli jakamassa tv4 Emma Gaalassa jonkun pystin, vahva 4/5
Joko ihan turpolla?Jahas, joko katsellaan nelivetopossua?![]()
pian 7 tuntia. nyt panemaan . maaten.tynkkynen puhunut tällähetkellä yli 4h
Nykypäivänä uutta nelivetopossua ei saa ilman turpoa. Tai no en tiiä noista neliovisista..Joko ihan turpolla?
Olis taas kiva tietää miksi paino on taas x+1kg. Saatana.
Koska jos en tuijota, niin voin todellakin alkaa harrastamaan sitä sumopainia. Minulla on hyvät geenit siihen hommaan.Miks sä tuijotat sitä vaakaa noin neuroottisesti?