Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun oli puhetta kuvaamisesta niin paikallisessa fb-ryhmässä oli esim. tälläinen mainos, nuori kuvaaja siis mainosti itse itseään.
1605029977380.webp

Kun oli puhetta kuvaamisesta niin paikallisessa fb-ryhmässä oli esim. tälläinen mainos, nuori kuvaaja siis mainosti itse itseään.
katso liitettä 224875
No tuon voisi helposti maksaakin. Pitäisi varmaan liittyä joihinkin kaupunkiryhmiin.

No tuon voisi helposti maksaakin. Pitäisi varmaan liittyä joihinkin kaupunkiryhmiin.
Tää oli feedissä ja paikallisessa kirppariryhmässä jossa voi myydä myös palveluita.
Mutta jos tosiaan liittyy vaikka oman kaupungin ryhmään ja kysyy löytyykö tälläistä vastaavaa niin veikkaan että tulee vaikka kuinka monta joista valkata.
Itse aloin miettimään pitäskö otattaa tällä itestä kuvia ihan itsensä myymiseen.

Googlen uus chromecast with google tv tipahti laatikkoon. Huikea vehjes. Haluaako joku ostaa Chromecast ultran?

Itse keittimen mukaan kun pakkaa kattilan, paistinpannun ja kahvipannun niin noilla valmistaa jo kaikkea mahdollista mitä maasto-olosuhteissa tarvitsee ylipäätään valmistaa.
Kyllä juur näin. Toimiva kampe.

Sillähän pystyy kai lämmittämään jopa telttaa, kunhan vaan varmistaa, että ilma vähän vaihtuu.

Se tulee sitten kuntit sähköni jatkossa heltsingistä. Siellä on muutenkin ongelmia remuavien nuorten vuoksi, joten parempi jättää piipun savut myös sinne.
1605046619554.png

Päivitin myös puh.liittymän DNA:lle. Oli hyvä tarjous sinkkupäivän kunniaksi.

Googlen uus chromecast with google tv tipahti laatikkoon. Huikea vehjes. Haluaako joku ostaa Chromecast ultran?
Meillä 3 vuotta ollut tuossa tyhmemmässä näyttölaitteessa Xiaomin Mi Box 4k. Ilmeisesti samankaltainen kampe tämä Googlen uutuus ja samalla tapaa Android TV-käyttiksenä?

Eikös viime viikon vertailaussa dna todettu paskimmin toimivaksi jos joku hemmetin moi jätetään laskuista.

Päivitin myös puh.liittymän DNA:lle. Oli hyvä tarjous sinkkupäivän kunniaksi.

Danke. Taidan vaihtaa vaimon liittymän elisalta dna:lle. Säästäis 5e/kk, bonuksena netti 3x nopiampi.
En ole DNA fani, mutta kaapelimonopolin vuoksi ei muita vaihtoehtoja kuin DNA:n kaapeli tv + netti. Mutta ylättäen ei oo ollut mitään ongelmaa. Netti ei ole pätkäissyt ikinä ja aina antaa speedtest vähintään 198mbit uppia. Jotenkin ollut tyytyväinen tähän. Ja onhan mullakin dna liittymä firman tarjoamana. Sekin ok pelittänyt.

Sähköyhtiöthän soittelee nyte. Viimeisin puhelu helen. Sanoin että anna halvemmalla kuin nykyinen niin vaihdan. Ei pystynyt. Pyysin olemaan soittelematta jos ei ole mitä tarjota.

Back
Ylös Bottom