Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

*Prot prot prot* ... *Khhhhhhh*

Polttoainettakin jäi vielä muutama annos.

Tekisi mieli piirtää siihen uusi palopää. Vaatisi vain metallia tulostavan tulostimen, että saisin sen tulostettua.

*Prot prot prot* ... *Khhhhhhh*

Polttoainettakin jäi vielä muutama annos.

Tekisi mieli piirtää siihen uusi palopää. Vaatisi vain metallia tulostavan tulostimen, että saisin sen tulostettua.
Olimuute just tokmannilla pienkonebensat halvennuksessa, jotain 13,99 kannu.

Tosin sillä kulutuksella ei kannattane kovin montaa kanisteria hamstrata varastoon.

Erinomaisen kätevä laite kyllä se.

Ei mitään sellaisia pienimunaisten kasvissyöjien juttuja, vaan himoköyrijät a'la Schimanskit 👊
Piti ihan googlata.

7fb87c761f77c1d8b41ce62784866233.jpg

Siinä sarjassa ollu ainakin viikset kohillaan.

Nyt tekis kyllä mieli syödä juhlapulla, kun meni ruotsin suullinen tentti läpi vielä ihan ok arvosanalla.
Meillä oli suullinen ryhmätentti ja sain hyvän hyvän arvosanan.
Tentin jälkeen opettaja sanoi, että mä olen tosi taitava ja sanavalmis.

Jännä sisäänsä kun en osaa sanaakaan ruotsia.

Siirtykö pers´reikä vanhetessa ylemmäksi kun nykyisin paskallakäynnin jälkeen saa siivota paskaroiskeita puolesta välistä ylös nostettua kantta?

En tiedä, mutta kylmät nakit ihan sellasenaan.. 😋 (onko se kuolaava hymiö hävinny?)
SIIS KYLLÄ!! :kuola: Jauhonakit on melkein parempia kylminä. Sitte raakamakkarat kypsinä obvi.

Nopeasti menee kyllä aika, kattelin mitä kursseja pitää vielä käydä ja alkaa ne itseä kiinnostavat kurssit tossa keväällä oikeen urakalla. Vastahan minä ihmettelin mikä on kääntäjä. 👶 kattellut harkkapaikkojakin, pois täältä humanismikylästä.

Olimuute just tokmannilla pienkonebensat halvennuksessa, jotain 13,99 kannu.

Tosin sillä kulutuksella ei kannattane kovin montaa kanisteria hamstrata varastoon.

Erinomaisen kätevä laite kyllä se.
On näppärä. Plussaa siitä, että pelittää myös kovallakin pakkasella.

Jos tulisi rapiat -30 astetta tulevana talvena, niin voisi tehdä koeajot vähän rapsakammassakin kelissä.

Et ilmeisesti päässyt lähikontaktiin päivystävään ortospedeen?
En onneksi. Risteysalueella vauhti oli hiljainen mutta mustaa jäätä oli sen verran, että fillari lipesi alta.
Sama polvi edellä maahan kuin viime tällissä eli tätä menoa pääsen ortopseden vastaanotolle jossain vaiheessa.

Olin päivän plastikon vastaanotolla.😍 Sen ihanan joka oli osastolla.
Harmi kun ei voi työsuhde-etuina saada plastikon palveluita. Tekee niin nättiä jälkeä.

On näppärä. Plussaa siitä, että pelittää myös kovallakin pakkasella.

Jos tulisi rapiat -30 astetta tulevana talvena, niin voisi tehdä koeajot vähän rapsakammassakin kelissä.
Itse keittimen mukaan kun pakkaa kattilan, paistinpannun ja kahvipannun niin noilla valmistaa jo kaikkea mahdollista mitä maasto-olosuhteissa tarvitsee ylipäätään valmistaa.

Back
Ylös Bottom