Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Joxuz tolla 19,9e dna liittymällä 50e lahjakortti jos painaa parin vuoden määriksen. Katoin saako mitään järkevää dna kaupasta, niin olis Samsung Galaxy S10 128gt 399e, lahjakortin jälkeen 349e. Olisko pätevä puhelin tohon hintaan? Henk koht en anteroista niin ymmärrä enkä välitä. Mutta mutsilla aina joku max 100-200e samsung joka vitun paska, puolen vuoden jälkeen herjaa että muisti täynnä ei voi päivittää ja joudun käymään poistelemassa sovelluksia ym ym.

sama numero
Mulla on sama numero jonka otin Radiolinjalta joskus 90- luvulla. Vaihdoin heti Soneralle 2000-luvun alussa kun sai vaihtaa liittymää niin, että ei tarvinnut vaihtaa numeroa. Taisi se firman nimi vaihtus Teliaksi siinä matkalla. Viime syyskesään asti ollut Telialla liittymät.

Kahta en vaihda ja toinen on puhelinnumero.

@Joxuz tolla 19,9e dna liittymällä 50e lahjakortti jos painaa parin vuoden määriksen. Katoin saako mitään järkevää dna kaupasta, niin olis Samsung Galaxy S10 128gt 399e, lahjakortin jälkeen 349e. Olisko pätevä puhelin tohon hintaan? Henk koht en anteroista niin ymmärrä enkä välitä. Mutta mutsilla aina joku max 100-200e samsung joka vitun paska, puolen vuoden jälkeen herjaa että muisti täynnä ei voi päivittää ja joudun käymään poistelemassa sovelluksia ym ym.
En tiedä luureista enään kummempaa. Yleensä ostanut lippulaivan ja mennyt sillä niin pitkään kun se on kestänyt tai hukkunut. Viimeksi hukku luuri 2017 ruisrokissa ja karautin mittarilla Giganttiin ja otin hyllystä uuden. Kolhuja kovia kokenut, mutta käytössä vielä.

Sen lahjakortin saa aikasintaan parn viikon päästä. Mutta mitä samppaan tulee, niin varmaan ihan toimiva kampe, jos ei haittaa kaiken maailman sotkut valmiina luurissa. Harvaa haittaa. Itsellä ollut HTC ja tässä ei ollut edes valokuva-albumia vakiona. Otti kuvan, niin niitä ei voinut katsella.

Luurin osto on auton hankintaan verrattava operaatio. Joko menee tunteella tai sitten parempi olla enempää miettimättä.

Kameraa itse pidän tärkeänä ja sen kykyä kuvata hämärässä. Halvemmissa se ylensä on halvempi ja se näkyy kuvissa.

Joko on kalenterit hommattu?
IMAG5301_copy_3024x2268.webp

Mulla on sama numero jonka otin Radiolinjalta joskus 90- luvulla. Vaihdoin heti Soneralle 2000-luvun alussa kun sai vaihtaa liittymää niin, että ei tarvinnut vaihtaa numeroa. Taisi se firman nimi vaihtus Teliaksi siinä matkalla. Viime syyskesään asti ollut Telialla liittymät.

Kahta en vaihda ja toinen on puhelinnumero.
Mulla taitaa olla 94 vuodelta sama numero, alku vaihtui pariinkiin kertaan alussa kun ensin oli NMT ja sitten tuli GSM ja vielä kerran kun tuli jotain maailman laajuisia standardointeja tjsp.
Ainoa syy miksi vaihdoin silloin Soneralta pois oli kun Elisalta sai kovan tarjouksen läppäristä ja siihen tuli suoraan sim-kortti, läppäri ei käytännössä maksanut mitään kun sai sen liittymän kaupanpäälle kun yhteis kk hinta niin halpa.

Minun äidillä on ollut sama numero vuodesta -94. Siihen aikaan ei ollut kännykkää itsellä, joten piti opetella äidin puhelinnumero ulkoa.
Osaankin ulkoa vain kolme numeroa ja niistä kaksi on omia. Mutta hyvä että on muistissa edes yksi (muu kuin oma), jos tulee tilanne ja kysellään "kelle voi soittaa"

Kylläpä masentaa lueskella vanhaa treenipäiväkirjaa.
Muistan, kun joskus laatikkoa penkoessa tuli vastaan oma vanha salivihko.
Lyhyehkön selaamisen tunneskaala: uteliaisuus, tyrmistys ja lannistuminen ja toteamus: "vttu mitä pskaa" ja vihkon heitto takaisin laatikon perälle.

Mikähän mun selkään on tullut, kävin heittämässä 4km kävelylenkin niin viimeinen kilsa ihan tuskaa kun alaselkä tulessa.
Menee kyllä samantien ohi kun hetkeksi pääsee lepuuttamaan, samaa ollut joskus kun mavetellut mutta nyt vaan röhnöttänyt. Ehkä se on just se.

Back
Ylös Bottom