Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko operoida uuden kissan kynnet. Oli sylissä ja leipoi paidan läpi, kun oli niin mukavaa 20201101_121618.jpg :eek:

Eiks oikealla Hifistillä kaikki aika laitteiston hankkimisen jälkeen mene säätämisen?Erilaisia testilevyjä kuunnellaan korvat höröllä ja joko ihaillaan nitä omia vehkeitä tai pikkasen vituttaa?

Vaikka en ole edes varsinainen hifisti ni olen huomannu että herkästi motkotan leffojen ääniraidasta .

Eiks oikealla Hifistillä kaikki aika laitteiston hankkimisen jälkeen mene säätämisen?Erilaisia testilevyjä kuunnellaan korvat höröllä ja joko ihaillaan nitä omia vehkeitä tai pikkasen vituttaa?

Vaikka en ole edes varsinainen hifisti ni olen huomannu että herkästi motkotan leffojen ääniraidasta .
No joillain kai menee, joillain ei. Jotkut tykkää harrastaa enemmän niitä laitteita, jotkut musaa. En tiedä sitten oisinko ite jostain puolivälistä. Kiva että on leluja, mutta musaa varten ne täällä on. Enkä minä jaksa näitä yleensä hirveästi ruuvata, vaan jotkut fiksut säädöt päälle ja kuuntelemaan.

Oiskohan kebu kova veti tähän väliin?
Ei ole edes minkäänlaista ropeliin viittaavaa oloa eikä edes sellaista normaalia roskaruokanälkää mutta jotain ois kiva syödä kun 8 aikaan viimeksi syönyt pari leipää, mihin hittoon mun nälkä on kadonnut?

Oiskohan kebu kova veti tähän väliin?
Ei ole edes minkäänlaista ropeliin viittaavaa oloa eikä edes sellaista normaalia roskaruokanälkää mutta jotain ois kiva syödä kun 8 aikaan viimeksi syönyt pari leipää, mihin hittoon mun nälkä on kadonnut?
Kuulostaa siltä että se sun vhh alkoi oikein menestyksekkäästi 😄

Kuulostaa siltä että se sun vhh alkoi oikein menestyksekkäästi 😄
veehoohoot meni viikonloppuna tolkuttoman olutmäärä mukana joten yksi kebu ei paljoa enää tunnu.
Huomisesta taas sitten ruutuun, siksi toisekseen hain sen kebun kävellen niin kuittaa ne vähät hiilarit mitä pitasta tulee.

Back
Ylös Bottom