Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmaankaan tullu kun 1 tai 2 bakteeria.Pakko operoida uuden kissan kynnet. Oli sylissä ja leipoi paidan läpi, kun oli niin mukavaakatso liitettä 224689![]()
Täällä tää syliin pakkaava yrittää tampata välillä kasseista. Se on stopattava het alkuunsa.Pakko operoida uuden kissan kynnet. Oli sylissä ja leipoi paidan läpi, kun oli niin mukavaa
No joillain kai menee, joillain ei. Jotkut tykkää harrastaa enemmän niitä laitteita, jotkut musaa. En tiedä sitten oisinko ite jostain puolivälistä. Kiva että on leluja, mutta musaa varten ne täällä on. Enkä minä jaksa näitä yleensä hirveästi ruuvata, vaan jotkut fiksut säädöt päälle ja kuuntelemaan.Eiks oikealla Hifistillä kaikki aika laitteiston hankkimisen jälkeen mene säätämisen?Erilaisia testilevyjä kuunnellaan korvat höröllä ja joko ihaillaan nitä omia vehkeitä tai pikkasen vituttaa?
Vaikka en ole edes varsinainen hifisti ni olen huomannu että herkästi motkotan leffojen ääniraidasta .
Bullerokissa on ainoa, joka ei tamppaa ikuisuutta. Se sen sijaan asettuu aina pylly minuun päin.
Always. Sen jälkeinen itseinho ja ähky myös sunnuntaioloihin sopiva!Oiskohan kebu kova veti tähän väliin?
Ei ole edes minkäänlaista ropeliin viittaavaa oloa eikä edes sellaista normaalia roskaruokanälkää mutta jotain ois kiva syödä kun 8 aikaan viimeksi syönyt pari leipää, mihin hittoon mun nälkä on kadonnut?
Kuulostaa siltä että se sun vhh alkoi oikein menestyksekkäästiOiskohan kebu kova veti tähän väliin?
Ei ole edes minkäänlaista ropeliin viittaavaa oloa eikä edes sellaista normaalia roskaruokanälkää mutta jotain ois kiva syödä kun 8 aikaan viimeksi syönyt pari leipää, mihin hittoon mun nälkä on kadonnut?
veehoohoot meni viikonloppuna tolkuttoman olutmäärä mukana joten yksi kebu ei paljoa enää tunnu.Kuulostaa siltä että se sun vhh alkoi oikein menestyksekkäästi![]()