Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein tänään 2 litraa suppilovahverokeittoa. Ja 5 litraa suppiloita kuivuu saunassa. Jälkkäriksi lasi viiniä ja San Pedro De Macoris Brazil Robustona. Kuvasta puuttuu vain sikari, mutta uusi tulentekoväline pääosassa 😀

20201019_193603.webp

Eikös sillä yhdellä olikohan italialaisella tohtorilla ollut joku päänvaihtohomma tulilla?

Mitähän siinä kävi...vai jäikö suunnitteluasteelle.

Ehkä täällä voisi jotkut vaihtaa päitä keskenään, ei jäisi sitten ylimääräistä pyörimään nurkkiin.

Mitäs ihmettä, en tiennytkään. Täytyy kokeilla joskus, vaikken mihinkään varsinaisesti tarvitsekkaan.
Se 3D Builderihan on ihan tulostuskäyttöön suunniteltu/tarkoitettu...Joten ehkä kannattaa joskus kokeilla.

E: Siis jos pitää nopeasti jotain todella simppeliä tulostaa. Ei se tietenkään Autocadille pärjää monimutkaisemmassa mallinnuksessa millään tavalla.
Voishan sitä joskus ihan mielenkiinnosta koittaa millanen on.

Oon niin tykästynyt SolidWorksiin, että voi olla vaikea vaihtaa. Valitsin sen vaan 100 % sen takia, että sitä käytetään yritysmaailmassa eniten.

Aikalailla omat kappaleet niin yksinkertasia, että ei jää softasta kiinni, ehkä enemmänkin omista taidoista. Youtube ollut hyvä opettaja.

Jep, ehdottomasti kannattaa koittaa. Autocadin fusion 360 löytyy myös helvatusti videoita youtubesta. Joten helppo opetella käyttään, jos tarve

Minulla on ongelma. En tiedä mitä haluan tehdä työkseni.

On niin monta mielenkiintoista hommaa ja kaikkea ei voi tehdä. Perhana.

@Xtreme kävitkö itse sienimetsässä? :giggle:

Mulla on tuttava, kenen kanssa käyn sienessä mutta kun en aina tiedä onko putki päällä vai peräti osastolla nii saa jännätä saako sieniä. Koen epäkohteliaaksi mennä hänen apajilleen omin päin.

@Xtreme kävitkö itse sienimetsässä? :giggle:

Mulla on tuttava, kenen kanssa käyn sienessä mutta kun en aina tiedä onko putki päällä vai peräti osastolla nii saa jännätä saako sieniä. Koen epäkohteliaaksi mennä hänen apajilleen omin päin.
Käyty on, mutta keittoon uponneet sienet tulivat sukulaiselta, jolta loppuu jo säilytystila sienille. Omat saa sitten laittaa kuivumaan 😀

Back
Ylös Bottom