Katkaise kumilenkit alhaalta, solmi ne pään taakse. Eij hierrä korvia, maski on alapuolelta lievästi löysemmällä eikä huurruta näkimiä niin paljoa.
NiksiPirkka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katkaise kumilenkit alhaalta, solmi ne pään taakse. Eij hierrä korvia, maski on alapuolelta lievästi löysemmällä eikä huurruta näkimiä niin paljoa.
Maskeissa on kyllä eroja. Tänään yhdeltä osastolta sain sellaisen, jonka vekit jäivät epämiellyttävästi huulten väliin joka kerta, kun piti sanoa jotain.Minä oon melkein jo luovuttanut sen näkyvyyden kanssa. Välillä oon huurussa ja välillä en.

se on tämä Lauttasaaren ulkoilupuiston puoli, sen rantaviivaa on noin 300m joten löytyy kyllä:
![]()
Auton jättäisin Särkiniementien päätyy ja siitä kävelee sen 400m pelipaikoille, matkalla on toi Paseo kahvila niin siitä kaffet vielä mukaan. Kahluuvehkeillä pääsee helposti tohon ekaan saareen. On siinä Särkiniemen puiston puolella myös muutama kalapaikka.
Ope saattaa purra hieman hampaita yhteen.opelle viteo
Kävin jokunen vuosi sitten avoimen kautta kurssin, jossa materiaaleissa oli kans opetusvideot 3D mallinnukseen.Ope saattaa purra hieman hampaita yhteen.
Ite joskus opetin opettajaani kuvankäsittelyssä ja 3d-mallinnuksessa. Saatoin aistia lievää vitutusta ja naaman punoitusta
Hän esimerkiksi yritti opettaa kuinka vaihtaa väriä kuvassa olevaan autoon.
Katteli epätoivoisesti ohjeitaan, valitsi määrätietoisella klikkauksella "maaliämpärin", ja alkoi tökkimään väriä autoon. Tuli tosi hieno!
Varovaisesti viitoin siinä eturivissa, että tuota, ei.....Ei se nyt ihan noin.....
Onks tää joku Seinäjoen hyvin tiedossa oleva seinähullu?
View: https://twitter.com/patriotsauna/status/1318203530969255938?s=21
3D mallinnusta itsekin ihan vain #ajankuluksi joskus opetellut, eri ohjelmilla. Lähinnä taiteellisesti, eikä niinkään mitään millin tarkkaa, paitsi joskus.Kävin jokunen vuosi sitten avoimen kautta kurssin, jossa materiaaleissa oli kans opetusvideot 3D mallinnukseen.
Tehtiin niiden mukaan eri kappaleita.
Nyt kun reenannut itse lisää ja mallintelen mitä milloinkin omaksi huviksi, niin nyt kun aloin miettiä, oli videoissa kyllä aika outoja tapoja mille ei enää näe mitään järkeä.
Parhaimmillani naama peitettynä.Te tenukepit täällä!
Ja Eventa
Kaikenlaista sitä!
Eipä ole tullut kumpaakaan koitettua käyttää.3D mallinnusta itsekin ihan vain #ajankuluksi joskus opetellut, eri ohjelmilla. Lähinnä taiteellisesti, eikä niinkään mitään millin tarkkaa, paitsi joskus.
Osaa olla kyllä sekavaa touhua, vähän toki ohjelmasta riippuen.
Blender esimerkkinä sieltä sekavasta päästä, aivan loputon määrä näppäinyhdistelmiä mitä pitäis muistaa. Ja sitten ne vielä muuttuu versiosta toiseen, niin morjes...
Viimesimmät millintarkat väkerrykset päädyin tekemään ihan tällä windowsin 3D Builderilla. Itseasiassa tosi hyvä kaikessa äärimmäisessä yksinkertaisuudessaan.
Ihan amatööriohjelmahan se on, mutta hetken perehtymisen jälkeen aikas hyvä ja nopea.
Mitäs ihmettä, en tiennytkään. Täytyy kokeilla joskus, vaikken mihinkään varsinaisesti tarvitsekkaan.Autocad:n Fusion 360 on myös täysin ilmainen
Parhaimmillani naama peitettynä.
Kyllä se päivä vielä joskus koittaa. Eiku helvetti eipäs, siis ruumiin voi vaihtaa varmasti joskus.pään ku sais vaihtaa
Mutta sittenhän ruumistasi vain käyttäisi joku toinen? Ja oma pääsi lentäisi biojätteeseen.Minulla tarve aivojenkin vaihdolle siinä pään mukana
Omalla kohdallani olen todennut: kaikki mikä peittää niin parantaa.Parhaimmillani naama peitettynä.