Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No juu, en mä siitä loukkaantunu :D

Itse taasen en tykkää kupeista lenkillä kun tuntuu että vanne päässä. Enkä mä kuuntele musiikkiakaan niin äänenlaadulla ei niin suurta roolia. Pääasia että puhe kuuluu selkeesti.

Attach files

813DCAF3-1793-4776-9AEC-D9596A94CAE0.gif

Kokemuksen ääni.

Mutta siitä samaa mieltä että materiaali pitäisi ehkä olla joku toinen.
En tiijä millaista olisi joku kovapuu työstää?
Pääosin Suomalaiset puulajit on persiistä kun syyt ja lustot menee ihan miten sattuu oksista puhumattakaan niin jälki ei ole ihan parasta vaikka välineet ja taito olisi kohdallaan.
Vaahtera voisi olla hyvä valinta.

Noni, toivottavasti on hyvät :D

Mielipidehän lähti vähän jo siitä, että mulla on varmaan jotenkin vammaiset korvat, rupee tosi helposti tuntumaan ikävältä korvissa napit kuin napit. Eikä noi oikein soundiltaan oo pärjänny kohtuullisille kupeille, mitä mulla on ollut.
Mulla sama.. pitäs olla valetut että pystyis käyttään. On niin tiukat paikat, ettei napit pysy korvissa. Applen napeista tuli korvakäytävät suorastaan kipeiks..

En tiijä millaista olisi joku kovapuu työstää?
Pääosin Suomalaiset puulajit on persiistä kun syyt ja lustot menee ihan miten sattuu oksista puhumattakaan niin jälki ei ole ihan parasta vaikka välineet ja taito olisi kohdallaan.
Vaahtera voisi olla hyvä valinta.
Jääny veistohommat aika vähille, en oo edes Kuusamon veistokisoissa käyny.

Täällä kokeiltu jos jonkinlaisia korvaan tungettavia urheiluun, mopoiluun yms. ja kustannustehokkaimpia in eareja IMO ovat johdollisista Koss:in Spark Plugit ja langattomista Cambridge:n Melomaniat ja halppiksista QCY:t.

Kuulokkeista sitten voidaan puhua erikseen 😊

Mulla sama.. pitäs olla valetut että pystyis käyttään. On niin tiukat paikat, ettei napit pysy korvissa. Applen napeista tuli korvakäytävät suorastaan kipeiks..
Joo. Mulla oli valetutkin ja vaikka ne kyllä istui ja pysyi hyvin päässä, niin pahalta ne alkoi tuntumaan yhtään pidemmällä pitämisellä.

Joo. Mulla oli valetutkin ja vaikka ne kyllä istui ja pysyi hyvin päässä, niin pahalta ne alkoi tuntumaan yhtään pidemmällä pitämisellä.
Ite en ole valettuja kuulokkeita kokeillut, mutta korvatulppia kylläkin. Hetken ne oli hyvät, mjtta sitten nekin paskahti.

Ite en ole valettuja kuulokkeita kokeillut, mutta korvatulppia kylläkin. Hetken ne oli hyvät, mjtta sitten nekin paskahti.
Jos yhtään vakavammin haluaa kuunnella nappikuulokkeilla, niin vahva suositus kyllä noille oman korvan mukaan tehdyille sovitteille. Sopivalla kuulokemallilla se itse kuulokeosa blokkaa jo hyvin ulkopuolista hälyä ja tuo sovite tekee loput. Bassotoisto tykkää erityisesti, kun sovite istuu kunnolla korvaan. Ostat jotkut koko kansan perusnapit, niin musasta kuuluu lähinnä jotain sihinää ja loppu liikenteen meteliä :D

Tyyriiksi käy kyllä nopeasti. Jotain reipas 500€ oli mun Shure SE535 + sovitteet. Harva peruskuuntelija taitaa haluta noin paljoa maksaa.

Back
Ylös Bottom