Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatanasta puheenollen, pakko myöntää, että olen kateellinen jäsen @Saatana tuosta nimimerkistä.
On tästä vitsiä saatu väännettyä ainakin, onnistunut valinta.
Mutta, päädyin tähän siksi, kun vaikka mitä yritin oli kaikki varattuja. Meni hermot ja kokeilin sitten "Saatana" - tsek

On täällä muuten Jeesuskin. Jumalaa en ole vielä nähnyt

Kissanhoitajan hommat ohi. Sain sentään makupalan palkakseni.
IMG_3587.webp

Tämä!

Oman luonnollisen pörröpääni ikuinen ongelma. Lisäksi sitä ei föönata kuivaksi - tämän käsittäminen ja noudattaminen on kampaajille täysin mahdotonta. Joten kun kampaaja sen "pakkoföönaa", niin minä pyydän suihkepullon, kostutan hiukset vedellä ja rutistelen pörrölle.
Aivan! Siis minun tukkanihan föönattiin. Ajoin takaisin työpaikalle ja vessan lavuaarista otin vettä käsiin ja rutistelin. Siis välittömästi! :LOL:

On tästä vitsiä saatu väännettyä ainakin, onnistunut valinta.
Mutta, päädyin tähän siksi, kun vaikka mitä yritin oli kaikki varattuja. Meni hermot ja kokeilin sitten "Saatana" - tsek

On täällä muuten Jeesuskin. Jumalaa en ole vielä nähnyt

Jeesushan on tosi kova vetämään leukoja!

Lyhyt, takaa vahvasti kerrostettu, pahimmillaan "kananperseleikkaus", joka on leikattu tyypillisesti pian häiden jälkeen; Pitkätukka pidetään häihin asti (koska saa kivan kampauksen) ja pian häiden jälkeen hankkiudutaan siitä eroon, koska kyllästyttää, kaipaa muutosta ym. Ja saatetaan pitää helppohoitoisempana
Meilläpäin vaimotukka on sellainen pitkästä noin olkapäille pätkitty melkein kuin polkkatukka.
Hmp. Ei multa sit puutu kuin aviomies. 👵🏻

Back
Ylös Bottom