Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai niin, oisin varmaan koittanut iskee ensin mun baari tuttua eilen jos ois enempi ottanut.

Liitteet

• 20201016_202132.webp
    20201016_202132.webp
    67,3 KB · Katsottu: 126
Piparia ja mehua.
Ehkä saunaan jos huvituttaa tai sitten ei, nukuin 3 tunnin päikkärit niin tuskin nukun tän vuorokauden puolella.

Enää ei etes tiedä onko ihmiset pimahtaneita, jos näyttää puhuvan yksikseen.
Kun höpöttävät nappikuulokkeisiin, kai.

Tuli vaan applesta mieleen.

Jos haluaa helpon työstettävän niin pitäisi olla oikeasti suorasyistä oksatonta liimapuuta.
Tai ei ees liimapuuta. Kaikki kovat puulajit, tai jos helpommalla haluaa päästä, niin mahonki.

Tai vielä helpommalla niin balsaa 😂 sillon ehkä kävis myös rytonki.

E. Mutta Laardilla näytti olevan joku huonekalu tuloillaan. Maalaa sen kuitenkin mustaks tai punaseks, niin ei oo niin justiinsa. Voi vieraille sanoa, että mulla oli ennen hamsteri, vaan ei oo enää..

Tilasin 2kpl just niitä kuulokkeita mitä et missään nimessä suositellu :D
Noni, toivottavasti on hyvät :D

Mielipidehän lähti vähän jo siitä, että mulla on varmaan jotenkin vammaiset korvat, rupee tosi helposti tuntumaan ikävältä korvissa napit kuin napit. Eikä noi oikein soundiltaan oo pärjänny kohtuullisille kupeille, mitä mulla on ollut.

Back
Ylös Bottom