Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen haalistunut amispunainenKouvolatukka?
Kokemuksen ääni.Jos haluaa helpon työstettävän niin pitäisi olla oikeasti suorasyistä oksatonta liimapuuta.
En tiijä millaista olisi joku kovapuu työstää?Kokemuksen ääni.
Mutta siitä samaa mieltä että materiaali pitäisi ehkä olla joku toinen.
Onko tohtori uponnut sohvaan?Ostin jossain mielenhäiriössä jäätelökoneen aikoinaan, (eilen). Toinen kerta käytössä tänään.
Mulla sama.. pitäs olla valetut että pystyis käyttään. On niin tiukat paikat, ettei napit pysy korvissa. Applen napeista tuli korvakäytävät suorastaan kipeiks..Noni, toivottavasti on hyvät :D
Mielipidehän lähti vähän jo siitä, että mulla on varmaan jotenkin vammaiset korvat, rupee tosi helposti tuntumaan ikävältä korvissa napit kuin napit. Eikä noi oikein soundiltaan oo pärjänny kohtuullisille kupeille, mitä mulla on ollut.
Räpiköin jo pintaan ja sänkyyn uppoamassa.Onko tohtori uponnut sohvaan?
Kouvolatukka on lyhyempi, sellainen kynitty, pörrötetty, takaa voi olla vähän pidempi.Kouvolatukka?
Jääny veistohommat aika vähille, en oo edes Kuusamon veistokisoissa käyny.En tiijä millaista olisi joku kovapuu työstää?
Pääosin Suomalaiset puulajit on persiistä kun syyt ja lustot menee ihan miten sattuu oksista puhumattakaan niin jälki ei ole ihan parasta vaikka välineet ja taito olisi kohdallaan.
Vaahtera voisi olla hyvä valinta.
Joo. Mulla oli valetutkin ja vaikka ne kyllä istui ja pysyi hyvin päässä, niin pahalta ne alkoi tuntumaan yhtään pidemmällä pitämisellä.Mulla sama.. pitäs olla valetut että pystyis käyttään. On niin tiukat paikat, ettei napit pysy korvissa. Applen napeista tuli korvakäytävät suorastaan kipeiks..
Ite en ole valettuja kuulokkeita kokeillut, mutta korvatulppia kylläkin. Hetken ne oli hyvät, mjtta sitten nekin paskahti.Joo. Mulla oli valetutkin ja vaikka ne kyllä istui ja pysyi hyvin päässä, niin pahalta ne alkoi tuntumaan yhtään pidemmällä pitämisellä.
Jos yhtään vakavammin haluaa kuunnella nappikuulokkeilla, niin vahva suositus kyllä noille oman korvan mukaan tehdyille sovitteille. Sopivalla kuulokemallilla se itse kuulokeosa blokkaa jo hyvin ulkopuolista hälyä ja tuo sovite tekee loput. Bassotoisto tykkää erityisesti, kun sovite istuu kunnolla korvaan. Ostat jotkut koko kansan perusnapit, niin musasta kuuluu lähinnä jotain sihinää ja loppu liikenteen meteliä :DIte en ole valettuja kuulokkeita kokeillut, mutta korvatulppia kylläkin. Hetken ne oli hyvät, mjtta sitten nekin paskahti.