Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mokoman keikka siirtyi keväällä syksylle. Nyt siirtyi edelleen keväälle.

Ehdin kuolla vanhuuteen.

Minä jätin koronan tähären menemättä mokoman GAYkalle, koska: lopuunmyyty -> ei turvavälejä, tämä siis henkilökohtainen arvio

seuraavana päivänä katsoin internetistä alueella otettuja kuvia, arvasin oikein, imiset olivat pakkaantuneet lavan eteen kuin ennenvanhaan, vanhoina hyvinä aikoina

^mulla on pylväsporakone tallissa odottelemassa sitä hetkeä kun loppuu työssäkäymisen into kokonaan.
Sitten laitan sen ja muut puutyövälineet järjestykseen ja pienessä keppanapöhnässä väkerrän puisia voiveitsiä yms. tarpeellisia puutyöhommia sukulaisille joulu- ja synttärilahjoiksi :)

Selvähän se että jos syö tukevasti 21:00 ja vielä Ben&Jerrysiä päälle myöhemmin, niin eihän sitä aamulla heti nälkä ole eikä kuulukaan olla. Toisaalta jos syö illalla aiemmin/kevyemmin ja varsinkin jos vielä nukkuu suht pitkään, niin saattaa hyvinkin nopeasti maistua iso aamiainen.

Mä olen tässäkin vähän kummajainen ilmeisesti, mitä enemmän ja lähempänä nukkumaanmenoa syön niin sitä kovempi nälkä on heti aamulla jolloin en siis kykene syömään.
Haluaisin syödä tasaisesti pitkin päivää jotta ei tarttis aina vetää älyttömiä mättöjä tyydyttääkseen nälän.

Mä olen tässäkin vähän kummajainen ilmeisesti, mitä enemmän ja lähempänä nukkumaanmenoa syön niin sitä kovempi nälkä on heti aamulla jolloin en siis kykene syömään.
Haluaisin syödä tasaisesti pitkin päivää jotta ei tarttis aina vetää älyttömiä mättöjä tyydyttääkseen nälän.
Menee täysin samoin itsellä. Eli iso ateria ja nukkuun, niin aamulla iso nälkä.

Jos taas kevyt iltapala, niin aamusta ei nälkä lainkaan. Normisti juonkin kupin tai kaksi kahvi aamulla ja sillä lounaaseen saakka.

Aamupala tulee syötyä seuraksi, yksin ollessa pelkkä kahvi.

^ ja ^^ omituiset sulatteluelimistöt teillä.

Mulla kyllä hyvinkin looginen suhde noissa, mutta ei mullakaan koskaan ihan heti herättyä nälkä ole, eli keittelen kaffet työpaikalla ja syön sitten, eli yleensä hieman vajaa tunti heräämisestä. Eli se elimistön herääminen ottaa hetken. Jos kauhiat mätöt ollu ilalla, niin saatan jättää joskus kokonaan aamupalan väliin, eli eka syöminen siirtyy pari-kolme tuntia eteenpäin. Yleensä kuitenkin jos hieman enempi syönyt niin pelkkä roheiinipudding + kahvi, jos vähempi syöty niin pari leipää + egu. Viikonloppusin "joutuu" syömään vähän turhan aikasin seuran vuoksi ja tulee syötyä vähän enempi kuin mitä varsinaisesti tarttis.

Nyt laihistellut, eli iltaherkut poissa, niin aamulla maistuu ruoka paremmin.

Jestas. Keskittymiskyky on kuin oravalla. Päivän jälkeen taas tehtäviä ja luento iltaan asti.

Mistähän sitä saisi sisältöä elämään. 😢

aika skipata jalkapäivä ja käydä soratiellä

8A30F89A-5F13-44A5-80B8-5FD9B5DA4364.webp

keli on vaan aivan liian kaunis sisäliikuntaharrastuksiin

Minä oon niin kyllästyny tämmösiin, että onko joku asia liian homoa miehelle tehä tai jotain ei voi tehdä, kun ei oo miehekästä. Jos huvittaa niin vittu ompele, mitä sitä kellekkää tarttee selitellä.

Outoa on se kun kyselee mitä mieltä muut on.Paskaako se kellekkään kuuluu jos harrastaa vaikkapa kalligrafiaa,naisten alusasuja tai panssarivaunuja.

Back
Ylös Bottom