Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai hitto.. ois tulossa reissu lappiin ja just meinasin kysyä sua mukaan.Mä tossa just mietin, että onneksi olen laittanut kaikki lomani talvelta ja keväältä säästöön. Nyt kun tilanne on tämä niin olisi surkeaa lomailla yksin.
Kerkeää varmaan kertyä ylitöitä vielä ennen lomaa, joten tavoitteena saada ylityöt nollattua ja tarvittaessa käyttää jonkun lomapäivän, jos ylityöt ei riitä. Näköjää iha jees pitää parin kk välein hengähdystauko, jaksaa paremmin.Mä tossa just mietin, että onneksi olen laittanut kaikki lomani talvelta ja keväältä säästöön. Nyt kun tilanne on tämä niin olisi surkeaa lomailla yksin.
No niin, nythän siellä kommentit näkyy taas ihan normaalisti.Iltalehteen näköjään tullut kirjautumispakko jos haluaa edes nähdä lukijoiden kommentit.
Hyvä, ei tarvitse lukea sitä paskaa enää koskaan, verenpaine nousee kun jostain syystä joskus jumittuu lukemaan niitä kommentteja.
Runsas aamupala nautittu. Tykkään syödä. Nyt saanut oikein hyvin nukuttuakin.
Muutama viikko lomaan![]()
Jos käyt unissas jääkaapilla eikä nälkä sen takia? Juu leikki leikkinä, itsellä ei koskaan tuollaista ongelmaa ole ollut ettei aamupala maistuisi ja hyvin. Tuo kuulostaa niin erikoiselta ettei aamulla olisi kaamea nälkäMitenhän sitä oppisikin syömään aamulla?
Vaatii 2-3 tuntia hereilläoloa ennen kun kykenee mitään syömään, tulee melkein oksennusrefleksiä jos alkaa heti herättyä jotain syömään. Eli aamupala onkin sitten käytännössä jo melkein lounas.
Syytän tästä kehittymättömyyttäni voimailun ja lihastenkasvatuksen saralla kun jää ns. yksi ateria välistä joka päivä.
Jos käyt unissas jääkaapilla eikä nälkä sen takia? Juu leikki leikkinä, itsellä ei koskaan tuollaista ongelmaa ole ollut ettei aamupala maistuisi ja hyvin. Tuo kuulostaa niin erikoiselta ettei aamulla olisi kaamea nälkä
Minua ei sitä v-sanaa ollenkaan, aharistaa onely
siitä päästäänkin mielenkiintoiseen arvoitukseen: miten voi elämä aharistaa jos/kun elämää ei ole

Se on niin paskaa, etten ihan heti ole valmis lähtemään sellaiseen takaisin. Melkein 10 vuotta miesvaltaisella alalla miesvaltaisessa työyhteisössä niin ei voi kuin olla onnellinen omasta tilanteesta, kun joskus kuulee niitä juttuja mitä arki voi muualla olla. Toisaalta, kuulemani mukaan joissain työyhteisöissä osaavat myös miehet olla aikamoisia ämmiä.
Olen jo miettinyt, että kun YT-mustapekka joskus napsahtaa käteen, maksan mieluimmin vaikka koirahierojakoulun ja alan puuhastella sitä - Puuhastella, koska siis eihän sillä elä. Kuitenkin omissa kirjoissa parempi vaihtoehto kuin hakeutuminen mihinkään paikkakunnan naisvaltaisista työpaikoista. Onneksi on henk.koht. tilanne sellainen, ettei muuutamaan vuoteen tulisikaan pakottavaa tarvetta lisäeuroille, vaikka ansiosidonnaiselle sanoinkin heiheit kun perustin sivuhommia varten Oyn. Viime vuosien itsenäisen tekemisen jälkeen on ylipäätään enää vaikea kuvitella, että hakisin töihin kenellekään - saati naisvaltaiseen työyhteisöön. Ellei sitten ihan samaa kuin nyt, samoin vastuun ja vapauksin.
Sitten kun sattuu siinä kohtaa olemaan se hieman liian kiltti ja pehmeä pomo, niin ei tule sitä riittävän napakkaa ohjetta, että yrittäkää nyt ämmät käyttäytyä. Näin parhaaksi vaihtaa maisemaa, kun minun keinoni loppuivat kesken. Yritin siis pariin kertaan tätä hänen kanssaan tuloksetta selvittää. Ovat toivottavasti nyt tyytyväisiä, kun voivat tehdä edelleen käsin niitä tositteita siellä sitten eikä kenellekään tule paha mieli.
Eikä edes aloiteta siitä, että sain yhdestä paikasta viimeiseltä kierrokselta "ei kiitos", koska epäilivät, että nämä vanhemmat naiskollegat eivät tule minua hyväksymään ylemmäs organisaatioon, eli eivät välttämättä oikein toimi yhteistyössä. Noin ei IKINÄ olisi sanottu nuorelle miehelle, ei niin ikinä.Onkohan tuokaan ihan nyt järkevää, pohtii hän.Mulla on tapana joka kerta kun yöllä käyn kusella heitän huiviin n.10g prode jauhoo ja vähän vettä päälle, näin käyn 2-5 krt yössä
Kanssani asuva käsityöohjus on kertonut, että niitä sukkia pitää tehdä molempia samaa tahtia yhtäaikaa, muuten käy noinÄkkiä sitä oppii. Mun eka työ oli pipo, sitten villasukat ja kolmantena miehelle jussipaita. Mulla ei tahdo kärsivällisyys riittää villasukkiin, kun jaksan tehdä sen yhden ja sitten kyllästyn. Sama paidan hihoissa, se toinen on ihan tuskaa.
Näin ne väittääKanssani asuva käsityöohjus on kertonut, että niitä sukkia pitää tehdä molempia samaa tahtia yhtäaikaa, muuten käy noin![]()
Kokeileppa joskus tuota ja laita tänne sitten raporttia onnistuiko.Söin juuri aamupalan.
Niin kauan pärjää ilman ruokaa kunnes ekan evään syö, sitten on nälkä kokoajan. Ja sitten on myös #lihavaolo. Ainut tapa hillitä geenien ruuanhimoa on välttää aamupalaa. Jos haluaisin, voisin vetää joka aamu paahtoleivät, pekonit, croissantit ja täytekakun.