Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mokoman keikka siirtyi keväällä syksylle. Nyt siirtyi edelleen keväälle.
Ehdin kuolla vanhuuteen.

Selvähän se että jos syö tukevasti 21:00 ja vielä Ben&Jerrysiä päälle myöhemmin, niin eihän sitä aamulla heti nälkä ole eikä kuulukaan olla. Toisaalta jos syö illalla aiemmin/kevyemmin ja varsinkin jos vielä nukkuu suht pitkään, niin saattaa hyvinkin nopeasti maistua iso aamiainen.
Menee täysin samoin itsellä. Eli iso ateria ja nukkuun, niin aamulla iso nälkä.Mä olen tässäkin vähän kummajainen ilmeisesti, mitä enemmän ja lähempänä nukkumaanmenoa syön niin sitä kovempi nälkä on heti aamulla jolloin en siis kykene syömään.
Haluaisin syödä tasaisesti pitkin päivää jotta ei tarttis aina vetää älyttömiä mättöjä tyydyttääkseen nälän.
Tsamppanjapulloja kaapissa: 1
Selkeesti väärä ammatinvalinta![]()
Asiakas oli toimittanut tsamppanjapullon työmaalle. Tsamppanjapulloja kaapissa nyt: 20.
Pyöräiletkö tohtorille #19aika skipata jalkapäivä ja käydä soratiellä
katso liitettä 223033
keli on vaan aivan liian kaunis sisäliikuntaharrastuksiin
Minä oon niin kyllästyny tämmösiin, että onko joku asia liian homoa miehelle tehä tai jotain ei voi tehdä, kun ei oo miehekästä. Jos huvittaa niin vittu ompele, mitä sitä kellekkää tarttee selitellä.
Outoa on se kun kyselee mitä mieltä muut on.Paskaako se kellekkään kuuluu jos harrastaa vaikkapa kalligrafiaa,naisten alusasuja tai panssarivaunuja.
soratiellä
kulligrafiaa,naisten alusasuja tai panssarivaunuja.