Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ihmettelisi, vaikka Nikola menis nurin.

Kusetukset harvemmin menee nurin, kun ei ole oikeaa bisnestä, ei ole myöskään kuluja ihmeemmin. Juuri näinhän asia on Nikolan kanssa. Melkoista viihdettä on tulossa siinä kohden kun Nikolan pitäis alkaa maksamaan satoja miljoonia vety- tai/vai sähköautojen vai mönkijöiden vai rekkojen valmistuksen oikeasta aloittamisesta GM:lle. Ei tuu menemään niinku Strömsössä, se on 100% varma juttu. Kusettajat ei ikinä tykkää oikeasta tuotannosta ja sen kuluista. Silloinhan voi tosiaan ihan oikeasti ajautua taloudellisiin vaikeuksiin ja vaikkapa konkkaan. Plus paljastuu ettei osaamista ole.

Nyt Trevor erosi CEO:n paikalta, varmaankin kyseessä vastuiden välttäminen, mun mielestä kuuluis vankilaan ja saattaa ihan oikeasti sinne vielä joutua. Ei tommosia akkuteknologia läpimurto juttuja ja speksejä vempaimista voi julkaista pörssiyhtiönä, kun oikeasti oma osaaminen on ihan täysin pyöreä nolla. Petoshan se on.

@Joxuz

On ne vaan hienoja, ei voi muuta sanoo.

$_20.jpg

Ei pitäisi lukea uutisia, menee vain päivä pilalle.
Parempi pysyä omassa kuplassa. Polkupyöräilyä ja painojen kolistelua.

Tämä viikko näyttääkin lupaavalta polkupyöräilyä ajatellen, täytyy polkea varastoon, kun on hyvät ilmat.

Minä olen viime päivinä törmännyt ällöttäviin uutisiin: on rääkätty kissaa ja oravaa hengiltä ja koululaiset kuristaneet lapsen tainnoksiin. Mikä näitä tekijöitä vaivaa?
No juurikin noita meinasin.
Parempi vaan laittaa tulpat korviin, vaaleanpunaiset lasit silmille, ja pää täyteen hattaraa.

Minen jaksa. Maailman kirjat on sekaisin, mutta minun kuplassa ne on järjestyksessä.

Meni monta kuukautta etten lukenut uutisia juuri siksi, että niistä tuli aina lähinnä paha mieli ja ahdistus. Erityisesti siis ihmisten häiriintyneisyydestä.
Elämänlaatu parani tuona aikana merkittävästi, joten taidan palata tuohon malliin. Jos jotain järisyttävää tapahtuu, kuulen siitä varmasti jotain kautta.

Jokaiselle tekijälle samalla mitalla takaisin pärkkele

Hyvin houkutteleva vaihtoehto.

Se vain, että onko se hakkaaja itse hakattu. Mikä hävittää ihmisen kyvyn myötätuntoon? Tai edes minkäänlaiseen kunnolliseen käyttäytymiseen. Oikean ja väärän erottamiseen.

Inhottavaa ja kauhistuttavaa toimintaa. Toivottavasti näistä seuraa muutakin kuin pieni nuhtelu.

Huhhh ja huhhuh. On kyllä komea!

Pääsee pidemmälle jumiin, se on pääasia.

Löytyyköhän osia suomesta kuinka? Moottori ainakin joku tuttu työvehkeestä?
Tuohan on tietysti vasta aihio, muutaman kuukauden kun laikka huutaa ja hitsauskone pärisee niin alkaa näyttää ihan toiselta. Loppusilauksena mattamusta maali.

Löytyy suomestakin ja tarvittaessa euroopasta. Kuorma-autohan se vaan on.

Hyvä ois vaan :D

Toki esim. kaveri, jonka duunit on käytännössä toteuttaa facebook-markkinointia kotimaisille asiakkaille, ei välttis ois yhtä tyytyväinen. Ja saattas vaikuttaa parin muunkin toimeentuloon kautta duunikuvioihin.

En kyllä lukenut tota juttuakaan sillä tasolla, että miksi Facebookin pitäs saada väkisin tietoja ameriikkoihin siirtää, kun eikö niilläkin ole datakeskuksia ympäri maailman. Vai onko infra toteutettu niin, ettei sitä voida järkevästi taata, että kaikki eurooppalainen data on aina Euroopassa jne.

Back
Ylös Bottom