Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ihmettelisi, vaikka Nikola menis nurin.Nikola nyt -28 rosenttia, kun markkina aukee 7 min kuluttua.
Siinä on salkun heiluttelija. Niin hyvässä kuin pahassa. Tosin, en murehdi yleensä muutamaa minuuttia pidempään.
Rahaa se vain on. Harmi, kun ei ole enään kolikoita laittaa lisää kiinni.
Ei oo viittinyt salkkuun vilkaista.onko kunteilla neli vai viisi numeroinen syöksy menossa?
Eiköhän Irma keksi sulle tekemistä. Lähdette vaikka kauhujen ajelulle.
Ei oo viittinyt salkkuun vilkaista.
Tilanne: paha
Suodatinpussit on loppu.
Sitäpä ei tiedä kukaan. Kurssi nyt ei lopulta pahaa osumaa ottanut. Ja väljäkö tuon, aikaa odotella on.En ihmettelisi, vaikka Nikola menis nurin.
Samoin minä nykyään.olen satarosenttisesti henkilökohtaisessa vastuussa ajankuluttamisestani
Jos naisetkin mokomia ettii niin kohta minäkin!Jokunen tovi vierähti eilen kun etsin tissejä, olette te sen verran jauhanut täällä pas.. asiaa. Lapsetkin meinasi jäädä ilman ruokaa.
Mutta päättäväisyys palkittiin ja, hyvät hyssykät, oli boobsia ja oli moobsia.. Etenkin Sylvin taidoista olin erityisen vakuuttunut![]()
Olemme juuri saaneet kuvamateriaalia eiliseltä.
Täten haastan jäsen doownekin tissijahtiinJos naisetkin mokomia ettii niin kohta minäkin!
Meillä on kuntien kanssa vähän niinkö semmonen sopimus että parhaat palat tänne.Enkö mä sanonu et tää oli ihan vaan privaatisti sulle
Ihan hyviä.Anteeksi nyt, mutta mitähän aktuaalista vit...himskattia? Eikö nämä viritelmät ole laittomia?
katso liitettä 222965