Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nikola nyt -28 rosenttia, kun markkina aukee 7 min kuluttua.

Siinä on salkun heiluttelija. Niin hyvässä kuin pahassa. Tosin, en murehdi yleensä muutamaa minuuttia pidempään.

Rahaa se vain on. Harmi, kun ei ole enään kolikoita laittaa lisää kiinni.
En ihmettelisi, vaikka Nikola menis nurin.

olen satarosenttisesti henkilökohtaisessa vastuussa ajankuluttamisestani
Samoin minä nykyään.

Asiata toiseen Pekka mainittu, lakki päästä

"Suomessa yhdistyksen lakkauttaminen on erittäin harvinaista. Viimeksi lakkautettiin uusnatsi Pekka Siitoimen yhdistyksiä vuonna 1977."

Töissä nämä päivät kun väännetään simppeli bulkkikamaa muutaman päivän rupeamana, saa miettimään esim LSD:n käyttöä, josko voisi henkisesti olla ihan jossain muualla kuin vaihtamassa palikkaa... Onneksi omaan työnkuvaan liittyy myös mielenkiintoisempia vaiheita useimmiten, mutta tällä viikolla näköjään ei...

Olemme juuri saaneet kuvamateriaalia eiliseltä.

tenor.gif

Jokunen tovi vierähti eilen kun etsin tissejä, olette te sen verran jauhanut täällä pas.. asiaa. Lapsetkin meinasi jäädä ilman ruokaa.
Mutta päättäväisyys palkittiin ja, hyvät hyssykät, oli boobsia ja oli moobsia.. Etenkin Sylvin taidoista olin erityisen vakuuttunut :worship:
Jos naisetkin mokomia ettii niin kohta minäkin!

Back
Ylös Bottom