Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin mikäs se anaalifistaushomma oli? Vai misteli? Anaalimisteli? Niitä on kylpylässä ja aina sen alapuolella pitää..?En tiedä mitä mulle on tapahtunut. Varasin liput kylpylään.
Hyvä ois vaan :D
Toki esim. kaveri, jonka duunit on käytännössä toteuttaa facebook-markkinointia kotimaisille asiakkaille, ei välttis ois yhtä tyytyväinen. Ja saattas vaikuttaa parin muunkin toimeentuloon kautta duunikuvioihin.
En kyllä lukenut tota juttuakaan sillä tasolla, että miksi Facebookin pitäs saada väkisin tietoja ameriikkoihin siirtää, kun eikö niilläkin ole datakeskuksia ympäri maailman. Vai onko infra toteutettu niin, ettei sitä voida järkevästi taata, että kaikki eurooppalainen data on aina Euroopassa jne.
Nonni, lippuja myydään vaikka lautta on vasta suunnitteluasteella.En tiedä mitä mulle on tapahtunut. Varasin liput doownekin porauslautalle.
Se just!Niin mikäs se anaalifistaushomma oli? Vai misteli? Anaalimisteli? Niitä on kylpylässä ja aina sen alapuolella pitää..?
Älä sit niele mitään.Se just!
En pidä kylpylöistä ja sinne olen silti menossa.
Meillä oli keväällä vähän isompi halkomakalu käytössä, otin matsia pöllin kanssa ja pölli voitti. Selvittiin aivotärähdyksellä ja parilla kallonmurtumalla..Halkohommia.
Korkeintaan oman ylpeyteni. Jota siis ei muutenkaan kyllä ole.Älä sit niele mitään.
Tuli en liten problem.Jokohan doownekin lautalle myydään lippuja, siis tulevalle suvelle.
Vaahtoaako ihan muna?Mastertsefkitsenissä taas vatkataan niin että soi
Vaahtoaako ihan muna?
Kun ne aluksi sanoi että lukekaa se ohjes alusta loppuun niin arvasin sen twistin, notta ohjes helvettiin jossain vaiheessa. Hyvä minä!Kyllä. Munaa vatkattiin oikein antaumuksella.