Muutto rumba alkaa, ajattelin kyllä tälläkertaa turvautua muuttofirmaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siihen ei ole tarvetta. Vaan yläpäästä olisi tarvetta korjailla.Eikös se naisilla riitä jos kiristää alapäätä, ylhäällä saakin muutama ruuvi olla löysällä.
Mä voisin tehdä sulle analyysin mitä voisi tehdä ja olla tekemättä.
En ihmettelisi, vaikka Nikola menis nurin.
Tämä viikko näyttääkin lupaavalta polkupyöräilyä ajatellen, täytyy polkea varastoon, kun on hyvät ilmat.
Ei pitäisi lukea uutisia, menee vain päivä pilalle.
No juurikin noita meinasin.Minä olen viime päivinä törmännyt ällöttäviin uutisiin: on rääkätty kissaa ja oravaa hengiltä ja koululaiset kuristaneet lapsen tainnoksiin. Mikä näitä tekijöitä vaivaa?
Jokaiselle tekijälle samalla mitalla takaisin pärkkeleMinä olen viime päivinä törmännyt ällöttäviin uutisiin: on rääkätty kissaa ja oravaa hengiltä ja koululaiset kuristaneet lapsen tainnoksiin. Mikä näitä tekijöitä vaivaa?
Jokaiselle tekijälle samalla mitalla takaisin pärkkele
Meni monta kuukautta etten lukenut uutisia juuri siksi, että niistä tuli aina lähinnä paha mieli ja ahdistus.
Huhhh ja huhhuh. On kyllä komea!
Tuohan on tietysti vasta aihio, muutaman kuukauden kun laikka huutaa ja hitsauskone pärisee niin alkaa näyttää ihan toiselta. Loppusilauksena mattamusta maali.Huhhh ja huhhuh. On kyllä komea!
Pääsee pidemmälle jumiin, se on pääasia.
Löytyyköhän osia suomesta kuinka? Moottori ainakin joku tuttu työvehkeestä?
Hyvä ois vaan :D![]()
Facebook uhkaa lähteä Euroopasta ja jättää 410 miljoonaa käyttäjäänsä ilman palveluita – miljardisakot uhkaavat
Facebook uhkaa lopettaa palvelunsa Euroopassa ja 410 miljoonaa eurooppalaista käyttäjätiliä. Yhtiö on vaarassa saada miljardisakot.www.mtvuutiset.fi
Ihan hyviä.