Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ostin uuden siivousvälineen: Jynssäri.

Minä siis jynssään.

Viikon päästä kisun muistoateria on ravintola Kreetassa. Tule Kajsna mukaan syömään! Se on aina kivaa.
Houkutteleva tarjous!
Mun täytyy toi neulominen muistaa. Sitä voi tehdä yksin ja aika menee kivasti. Ja jos vaikka jonkun äänikirjasovelluksen ottaisi niin voisi käyttää ajan hyödyksi. Yhden kirjan koitin kirjastosta lainata mutta olen varausjonossa 43.

Läppärihommia olis vaikka kuinka paljon kun en ole itkultani voinut niitä tehdä.

Olisko mitään hyviä kirjasuosotuksia? Ei mitään surullista vaan kevyttä kenttäkirjallisuutta.
Oon tätä kyl jo varmaan aikaisemminkin kysellyt. 👵🏻
Bookbeat kovassa käytössä työmatkoilla ja lenkillä.

Onko kukaan opettanut opetusluvalla jälkikasvua autoilemaan? Mitä kaikkea pitää pitää tehdä, et voi alkaa ajamaan?

Mulla on poljin hommattuna. Pitäis vaan asennuttaa se ja alkaa tuumasta toimeen.

Vastuu perheen yhdestä kuljettajantutkinnosta on mulla.
Kaksi oppilasta on. Nykyään opettajan ei tarvitse kuin olla 5 vuotta ilman vakavia liikennerötöksiä ja tosiaan autoakaan ei tarvitse katsastaa.
-Lupahakemus
-Peili
-Poljin
-Kolmio

Ajo-opetushommiin tilasin Antin Autokoulusta kamat ja oppaat ja polkimet yms. Saa harjoitusohjelmastkin rahat takas, jos oppilas ei kerralla saa kirjallisia läpi.

Noniinjustiinsa

Pe iltana humalapäissään tyypit tarjoaa huutkaupassa 60-80e led-otsalampuista jotka ebayssa maksaa kynpin

Ei siinä, mukavahan näitä idiootteja on seurata

Ja pakollinen hatunnosto sille joka tekee välistä hillot

Kaikenlaisia ajo-opettajia. Mahtaisiko sitä päästä itsekään inssistä läpi. Varmaankin pomppaisin ylinopeudesta kaupunkialueella, stopristeyksessä ei auto pysähdy kunnolla jne. Omasta mielestä olisin silti vähintään perus autokoulunopettajan veroinen. :LOL:
Inssiajosta tulee imeisesti hylsy, jos jarrusysteemejä ei ole kiinnitetty jämäkästi.

Aharistaa niin kovin tällainen perjantai- ilta yksin kotona.

ratkaisuni tähän:

- tulin juuri henkilöautoilemasta #ajankuluksi
- seuraavaksi lähden polkupyöräilemään #ajankuluksi
- sitten voikin panna maata, ja perjantaiehtoo on kulutettu

Sehän se on, kun nykyään arvostellaan vain oppilas. Ihan sama vaikka opettaja olisi miten ulalla, jos oppilas oppii, niin se riittää.

Inssiajosta tulee imeisesti hylsy, jos jarrusysteemejä ei ole kiinnitetty jämäkästi.

Itse totesin omassa BC-inssissä (A oli jo), että "oho, inssissä pitäs varmaan ajaa rajotusten mukaan" 🤫 No eipä sanonu naapurissa asunu inssi kuin että "ajetaan isäs työpaikalle".. :rolleyes:

IMG-20200918-WA0018.webp
Näin.

Noniinjustiinsa

Pe iltana humalapäissään tyypit tarjoaa huutkaupassa 60-80e led-otsalampuista jotka ebayssa maksaa kynpin

Ei siinä, mukavahan näitä idiootteja on seurata

Ja pakollinen hatunnosto sille joka tekee välistä hillot
Kannattaa katsoa mitä Suomen kaupoissa myydään ja millä hintaa. Hdmi-kaapelit, aurinkolasit you name it, 10-100x Kiinan hinta ja samaa rojua.

Mitäköhän kivaa sitä keksisi viikonlopulle...
Koirahommia, pitkästä aikaa pidemmän kaavan mukaan; Huomenna koko päivä ja sunnuntaina aamupäivä.
Taitaa olla jo aika heittää autoon kuorivaatteiden alle tarvittaessa puettava toppatakki, pipo ja toiset hanskat.

No eipä sanonu naapurissa asunu inssi kuin että "ajetaan isäs työpaikalle".. :rolleyes:

Aikanaan oman inssin jälkeen inssi jäi konttorin pihaan parkkeerattua vain täyttelemään lappujaan sanomatta sanaakaan. Hetken hiljaisuuden jälkeen oli pakko kysyä arasti, menikö tämä siis läpi vai ei. Kuiva vastaus: "No kyllä sä sen kortin nyt nippa nappa saat, mutta eri asia sitten, pitkäänkö se sulla tällä menolla pysyy." Mitään muuta palautetta ei irronnut. Enkä edes tehnyt mielestäni mitään erityisen tyhmää muuta kuin ajoin yleisen epävarmasti ja jarrutin yksiin vittumaisiin valoihin vähän turhan myöhään. On se kortti nyt silti +20v säilynyt omassa lompakossa.

Itkettää ja vituttaa kun olen tällainen epäonnistuja.
Kaikki me olemme epäonnistujia.
Tuota minäkin olen miettinyt.
Ulos liikkumaan aion mennä ja nähdä paria kaveria.
Tämän illan kun saisi jotenkin lusittua. Ahdistaa niin kovin tällainen perjantai- ilta yksin kotona.

Mun pitäis täyttää koko syksyn viikonloput etten sekoa.

Töistä tullessani ummistin silmiäni hetkeksi ja tässä ollaan kohta nukkumaan.

No nyt on nuha. Mitävittua. Mitä ny? Suljetaan Pori?

Yskä lähtee yskimällä, ja nuha...

Back
Ylös Bottom