Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@futhermucker ethän tarttis Ibanez RG550LTD tilukeppiä? :D 90-luvun lopun malli ja sitä aikaa, kun noi tehtiin jaappaniassa. Ääntä ja valoa nopeampi kaula ja vaihdettu Steve Vai Evot alkuperäisten mikkien tilalle. Huollettu AP Paasosella täällä viime vuonna, jonka jälkeen taisin soittaa kerran ja todeta, ettei osaa enää soittaa tommoisella :D

Muusikoiden kirppiksellä porukka käy vaan tykkäilemässä ilmoituksesta.
En kyllä tartte 😁 en osaa minäkään!

Siitä sitten.

756765F9-93E0-4E6C-9B55-90359D973043.webp

Oon nyt treenaillut simppelisti, kun muuten ei oikein nappaa.

Tänäänkin kolme liikettä: mave, KP pena ja KP vinopena. Simpele as that sopii kyllä mulle.

Nyt on pahoja huolia.
Piti pelata golfkaudenpäätösturnaus (itselle samalla kauden avaus) parin viikon päästä lämpimässä ja plan-b on ihanassa Suomessa.
EI OLE MITÄÄN PÄÄLLEPANTAVAA!! Kun olen aina pelannut vaan shortseissa ja t-paidassa.

Mitäköhän kivaa sitä keksisi viikonlopulle...
Tuota minäkin olen miettinyt.
Ulos liikkumaan aion mennä ja nähdä paria kaveria.
Tämän illan kun saisi jotenkin lusittua. Ahdistaa niin kovin tällainen perjantai- ilta yksin kotona.

Mun pitäis täyttää koko syksyn viikonloput etten sekoa.

Tuota minäkin olen miettinyt.
Ulos liikkumaan aion mennä ja nähdä paria kaveria.
Tämän illan kun saisi jotenkin lusittua. Ahdistaa niin kovin tällainen perjantai- ilta yksin kotona.

Mun pitäis täyttää koko syksyn viikonloput etten sekoa.
Käyn ostamassa jotai hyvää, katon jotai hömppää ja neulon. Siinä tämän illan ohjelma. Huomenna vois jotai ulkoilua harrastaa, mietin vaan millasta keksis. Hyvä keli pitäisi hyödyntää!

Muistotilaisuudesta tulenee melkoiset bakkanaalit.

e:

Bakkanaalit (lat. Bacchanalia) olivat roomalaisten pitämiä, viininjumala Bacchukselle omistettuja villejä juhlia. Niiden vietto tuli Roomaan eteläisestä Italiasta etruskien kautta. Alkuperäiset bakkanaalit pidettiin salassa ja niihin osallistui vain naisia. Kolmipäiväiset juhlat pidettiin vuosittain maaliskuun puolivälissä Similan laaksossa lähellä Aventinus-kukkulaa. Myöhemmin riitistä pääsivät osalliseksi myös miehet ja sitä vietettiin useammin, lopulta viisi kertaa kuukaudessa. Liviuksen mukaan juhlinnan yleistyminen tapahtui Paculla Annian ollessa Bacchus-kultin johdossa.

Myöhemmin sanalla bakkanaalit on kuvattu mitä tahansa ylenpalttisia juominkeja, etenkin opiskelijajärjestöissä.

Onko kukaan opettanut opetusluvalla jälkikasvua autoilemaan? Mitä kaikkea pitää pitää tehdä, et voi alkaa ajamaan?

Mulla on poljin hommattuna. Pitäis vaan asennuttaa se ja alkaa tuumasta toimeen.

Vastuu perheen yhdestä kuljettajantutkinnosta on mulla.

Käyn ostamassa jotai hyvää, katon jotai hömppää ja neulon. Siinä tämän illan ohjelma. Huomenna vois jotai ulkoilua harrastaa, mietin vaan millasta keksis. Hyvä keli pitäisi hyödyntää!
Mun täytyy toi neulominen muistaa. Sitä voi tehdä yksin ja aika menee kivasti. Ja jos vaikka jonkun äänikirjasovelluksen ottaisi niin voisi käyttää ajan hyödyksi. Yhden kirjan koitin kirjastosta lainata mutta olen varausjonossa 43.

Läppärihommia olis vaikka kuinka paljon kun en ole itkultani voinut niitä tehdä.

Olisko mitään hyviä kirjasuosotuksia? Ei mitään surullista vaan kevyttä kenttäkirjallisuutta.
Oon tätä kyl jo varmaan aikaisemminkin kysellyt. 👵🏻

Back
Ylös Bottom