Älä älä nyt, kohta pakkiksen väki repeeEns kerralla kun ajat ohi 25 tietä niin pysähdy mun hoodeilla. Voidaan yhdessä itkeä![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä älä nyt, kohta pakkiksen väki repeeEns kerralla kun ajat ohi 25 tietä niin pysähdy mun hoodeilla. Voidaan yhdessä itkeä![]()
![]()
En kyllä tartte@futhermucker ethän tarttis Ibanez RG550LTD tilukeppiä? :D 90-luvun lopun malli ja sitä aikaa, kun noi tehtiin jaappaniassa. Ääntä ja valoa nopeampi kaula ja vaihdettu Steve Vai Evot alkuperäisten mikkien tilalle. Huollettu AP Paasosella täällä viime vuonna, jonka jälkeen taisin soittaa kerran ja todeta, ettei osaa enää soittaa tommoisella :D
Muusikoiden kirppiksellä porukka käy vaan tykkäilemässä ilmoituksesta.
Enhän mä mitään muuta kuin itkukaveria kaipaaÄlä älä nyt, kohta pakkiksen väki repee![]()
Kyllä mä voin sinne hyvässä seurassa mennä.
Vaan nyt ei ole ole enää hyvää seuraa kun jatkan elämää eteenpäin yksin.
Itkettää ja vituttaa kun olen tällainen epäonnistuja.
Tuota minäkin olen miettinyt.Mitäköhän kivaa sitä keksisi viikonlopulle...
Käyn ostamassa jotai hyvää, katon jotai hömppää ja neulon. Siinä tämän illan ohjelma. Huomenna vois jotai ulkoilua harrastaa, mietin vaan millasta keksis. Hyvä keli pitäisi hyödyntää!Tuota minäkin olen miettinyt.
Ulos liikkumaan aion mennä ja nähdä paria kaveria.
Tämän illan kun saisi jotenkin lusittua. Ahdistaa niin kovin tällainen perjantai- ilta yksin kotona.
Mun pitäis täyttää koko syksyn viikonloput etten sekoa.
Mitäköhän kivaa sitä keksisi viikonlopulle...
Mun täytyy toi neulominen muistaa. Sitä voi tehdä yksin ja aika menee kivasti. Ja jos vaikka jonkun äänikirjasovelluksen ottaisi niin voisi käyttää ajan hyödyksi. Yhden kirjan koitin kirjastosta lainata mutta olen varausjonossa 43.Käyn ostamassa jotai hyvää, katon jotai hömppää ja neulon. Siinä tämän illan ohjelma. Huomenna vois jotai ulkoilua harrastaa, mietin vaan millasta keksis. Hyvä keli pitäisi hyödyntää!