Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaksi oppilasta on. Nykyään opettajan ei tarvitse kuin olla 5 vuotta ilman vakavia liikennerötöksiä ja tosiaan autoakaan ei tarvitse katsastaa.
-Lupahakemus
-Peili
-Poljin
-Kolmio
Eli kaikki muut on paitsi lupahakemus. Tuon lakimuutoksen myötä jutut muistin mutta kokemusta kun ei ole niin pitää aloittaa ihan nollasta opiskelu tän opetuksen suhteen.

Ja missä lapsi voi teorian opiskella?

Oispa elämä.

Tai no, on uusi sohva johon voi käynnistää operaatio perseenpainauman.

#lihavaolo #eikävainolo e: #vittumikäläski

Tuli just viimeviikonloppuna natsopeltiä tehtyä.
Tämä sopii hyvin:

katso liitettä 220871
Minäkin just tekasin kaksi peltiä. Toiseen peltiin laitoin noin puolet vähemmän natsoja ja sit heitin päälle purkillisen jalapenoja ja ehkä 400g parsakaalia ja kukkakaalia. Plus normi lihat juustot ja mällit.

Nuo kaalit pitäis varmaan käyttää ensin pannulla, kosteutta tuli liikaa jonka natsot imaisi muuttuen aika lötköiksi.

Niinjoo, mun oppilailla on jo mopokortit, ekaa korttia suorittavat joutuvat suorittaamaan EAS tjsp koulutuksen, joka tosin nykyään onnistuu sekin etänä/netissä.

Niinjoo, mun oppilailla on jo mopokortit, ekaa korttia suorittavat joutuvat suorittaamaan EAS tjsp koulutuksen, joka tosin nykyään onnistuu sekin etänä/netissä.
Mopokortti mun tulevalla oppilaalla on pohjalla joten sitä mitälieriskinhallintakoulutusta ei tartte enää käydä.
Ja mopon teoriat oli myös itseopiskelua, joten se ei oo ongelma.
Täytyy alkaa perehtymään asiaan jotta vois alkaa ajelemaan.

Sit pitää itselle alkaa keksimään menoja kun on kaksi kuskia.

perseenpainauman
Mä "sain" uuden sohvan helmikuussa ja olen niin paljon tehnyt sohvalla läppärihommia, et jos tässä ei ole perseenpainaumaa siinä kohtaa kun saan paperit ulos niin jo on ihme.

@gonzaless

FB_IMG_1600491129017.webp

Back
Ylös Bottom