Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin tässä, että joulu lähestyy niin aloitellaan kinkun napostelu. Pieni ensin verkkosukkahousuissa.
IMAG5006.jpg

Mutta, eipä ole ikinä ollut niin, että kun vilkasee uuniin, samalla ponnahtaa paistomittari ylös. Nytpä kävi näin.

Leipoisko pullaa vai tappa.... jonkun?

Varmaan vaihtoehto c: käyn juoksemassa keuhkoni rikki ja reiteni hapoille, niin pystyn ehkä taas keskittymään. Just nyt kiehuu sen verran reilusti, että pitää saada paineet tasattua. Alan varmaan olla hengenvaarallinen.
Mieluummin vaihtoehto c) juoksu kuin vaihtoehto d) shoppailu
Itsehän tyynnytyin eilen mieleni shoppailemalla uudet kengät ja takin. Siinä itseäni rauhoitellessa meni vähän yli budjetin ja nyt on vähän ostokrapula. 🙊 Noh, sitä voi sentään potea komeissa syksytamineissa! Raivoa ei voinut.

No enmä edes tiedä mutta @Helistö ei suostu menemään kylpylöihin kun siellä lilluu kuulemma fisteleitä :)
Kyllä mä voin sinne hyvässä seurassa mennä.

Vaan nyt ei ole ole enää hyvää seuraa kun jatkan elämää eteenpäin yksin.

Itkettää ja vituttaa kun olen tällainen epäonnistuja.

Kyllä mä voin sinne hyvässä seurassa mennä.

Vaan nyt ei ole ole enää hyvää seuraa kun jatkan elämää eteenpäin yksin.

Itkettää ja vituttaa kun olen tällainen epäonnistuja.
Voi höh.

No mutta, joka tapauksessa et ole epäonnistuja. Kaikki ei vaan aina mene aivan tuubiin.

On jäänyt mieleen enemmänkin, että olet hyvä tyyppi.

Jaa, mä oon ymmärtänyt, että ihan parisenttisellä ei sitä kalvoa saa rikki.

Vitsin luulen tajunneeni, mutta mistäpä sitä ois varma.
Okei. No sit multa meni ohi!

Enpä kovin terävä taistelija oo muutenkaan, mutta sen verran on Napuen tuoksua röyhtäyksissä vielä, että laitan sen piikkiin..

Voi teitä ihania ❤. Kiitos.
Sitä ei vaan tällä itsetunnolla kestä oikein takaiskuja. Ja uskoo kaiken huonon mitä itsestä kuulee.

Nyt pitäis vaan saada paljon sosiaalisia kontakteja ja päästä pois näistä ajatuksista.

E: Olen tässä seitsemättä viikkoa opintovapaalla.
Toinen viikko kirralla ja ohjaaja sanoi tänään: "Ei ne tunnit ole niin tarkkoja kun, sulla on harkka mennyt jo läpi."
Ja tuttu kirurgi vinoili mulle tänään kierrolla ja taisin punastua.

Voi teitä ihania ❤. Kiitos.
Sitä ei vaan tällä itsetunnolla kestä oikein takaiskuja. Ja uskoo kaiken huonon mitä itsestä kuulee.

Nyt pitäis vaan saada paljon sosiaalisia kontakteja ja päästä pois näistä ajatuksista.
Kyllä se siitä taas, sama fiilis mullakin oli pari viikkoa sitten kun taas yksi juttu taputeltiin pakettiin.

Kyllä se siitä taas, sama fiilis mullakin oli pari viikkoa sitten kun taas yksi juttu taputeltiin pakettiin.
Ens kerralla kun ajat ohi 25 tietä niin pysähdy mun hoodeilla. Voidaan yhdessä itkeä :cry: 😅

@futhermucker ethän tarttis Ibanez RG550LTD tilukeppiä? :D 90-luvun lopun malli ja sitä aikaa, kun noi tehtiin jaappaniassa. Ääntä ja valoa nopeampi kaula ja vaihdettu Steve Vai Evot alkuperäisten mikkien tilalle. Huollettu AP Paasosella täällä viime vuonna, jonka jälkeen taisin soittaa kerran ja todeta, ettei osaa enää soittaa tommoisella :D

Muusikoiden kirppiksellä porukka käy vaan tykkäilemässä ilmoituksesta.

Back
Ylös Bottom