Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mieluummin vaihtoehto c) juoksu kuin vaihtoehto d) shoppailuLeipoisko pullaa vai tappa.... jonkun?
Varmaan vaihtoehto c: käyn juoksemassa keuhkoni rikki ja reiteni hapoille, niin pystyn ehkä taas keskittymään. Just nyt kiehuu sen verran reilusti, että pitää saada paineet tasattua. Alan varmaan olla hengenvaarallinen.
Kyllä mä voin sinne hyvässä seurassa mennä.No enmä edes tiedä mutta @Helistö ei suostu menemään kylpylöihin kun siellä lilluu kuulemma fisteleitä![]()
Voi höh.Kyllä mä voin sinne hyvässä seurassa mennä.
Vaan nyt ei ole ole enää hyvää seuraa kun jatkan elämää eteenpäin yksin.
Itkettää ja vituttaa kun olen tällainen epäonnistuja.
Sama mitä Joksu jo kertoi...Kyllä mä voin sinne hyvässä seurassa mennä.

Tai sitten on hirveen pieni piliIt’s a miracle!
.Sulta meni ohi..Tai sitten on hirveen pieni pili.
Jaa, mä oon ymmärtänyt, että ihan parisenttisellä ei sitä kalvoa saa rikki.Sulta meni ohi..![]()
Nyt jos koskaan olen aidosti tosi pahoillani ☹Kyllä mä voin sinne hyvässä seurassa mennä.
Okei. No sit multa meni ohi!Jaa, mä oon ymmärtänyt, että ihan parisenttisellä ei sitä kalvoa saa rikki.
Vitsin luulen tajunneeni, mutta mistäpä sitä ois varma.
Kyllä se siitä taas, sama fiilis mullakin oli pari viikkoa sitten kun taas yksi juttu taputeltiin pakettiin.Voi teitä ihania ❤. Kiitos.
Sitä ei vaan tällä itsetunnolla kestä oikein takaiskuja. Ja uskoo kaiken huonon mitä itsestä kuulee.
Nyt pitäis vaan saada paljon sosiaalisia kontakteja ja päästä pois näistä ajatuksista.
Ens kerralla kun ajat ohi 25 tietä niin pysähdy mun hoodeilla. Voidaan yhdessä itkeäKyllä se siitä taas, sama fiilis mullakin oli pari viikkoa sitten kun taas yksi juttu taputeltiin pakettiin.