Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

naranjito.webp

@Xtreme on aika kivantuntusta suussa kyllä 😋

Minä oon nyt tänään ollut reipas enkä oo syöny yhtää karkkia. Miksi mä en siis ole tämän päivän aikana laihtunut 10kg!?🤨
Amatöörimäinen virhe, no, olethan nainen.. sun pitää ostaa se karkkimäärä, muki tolkulla toki, kaappiin. Ja sit olla syömättä sitä. Sit lähtee.

Kyllä tässä kehittyy. Ei se oo näköjää kusetusta, että pitää juosta kevyet lenkit kevyesti ja kovat lenkit/vedot kovaa. Polarin juoksuohjelmalla saanu hyvin vaihtelua treeneihin eikä tarvi sen kummemmin miettiä millasen lenkin tekis!
Vaikuttaa pätevälle. Voisi joskus vaikka kokeilla, kun pyöräily tympäsee.

Luulis tosiaan että on pätevä ohjelma, sillä aika huonon kuvan saisi immeiset, jos porukka alkais haukkua Polarin omaa juoksuohjelmaa. Eli uskon ainakin, että on aika vimesen päälle hinkattu.

Vähän olen kateellinen kun tervee...hköt miehet ajettiin palkalliseen karanteeniin ja me kunnon ihmiset jäätiin töihin.
Ja vielä koulutustilaisuus.

Olen myös ollut moisissa ja vielä jopa levillä myös. Muistikuvissa on, että oli kyllä erittäin hulvattomia koulutuksia&paltsuja ne.

Ja vielä koulutustilaisuus.

Olen myös ollut moisissa ja vielä jopa levillä myös. Muistikuvissa on, että oli kyllä erittäin hulvattomia koulutuksia&paltsuja ne.

Sinne luentosaliin kun alkometrin veisi, niin se pyörtys.

Lähen seuraavan kerran sitten kun @Kajsna on kans lähdössä.

Koulutuksellinen antihan on ainakin suomen mittakaavalla se että 5-10v välein kun käy niin riittää. Esitellään vanhat slidet ja uudet vaimot.

e: ehkä vähän surullista että suomen piirit on niin pienet että ei tarvi juuri kuin luennoitsijan nimi nähdä niin tietää 90% varmuudella luennon sisällön.

Viimeksi muokattu:
Koska tulee vielä uusia munkkiperjantaisia!:)

Possumunkit on kyllä hyviä, että eiköhän sitä voi silloin tällöin munkkiperjantain oitäö

Amatöörimäinen virhe, no, olethan nainen.. sun pitää ostaa se karkkimäärä, muki tolkulla toki, kaappiin. Ja sit olla syömättä sitä. Sit lähtee.

Jaa noin se pitää tehdä. Olinpas mä tyhmä.

Söit kakkua tai ainaki pullaa?

En syöny!

Back
Ylös Bottom