Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sohvajooga level 8.

Screenshot_20200320-192928_QuickPic.webp

Ai ookko sää päivystänykki täällä? Jonku reppufirman kautta? e: vai ookkonää ollu täällä salaa hommissa? :cautious:
2018 joulukuussa sisuksilla piti päivystää 30 tuntia, jotta amanuenssuuri kelpas yliopistolle. En oo ollu salaa hommissa, nou hätä!
Hyvää kehitystä havaittavissa.

Itse käväsin eilen tekeen pienet pyrähdykset sitten yli kuukauteen juosten. 6,43 keskarilla ja 145 sykkeellä.

Eipä ole yli kuukauteen tullut mentyä aerobisella alueella. Onely pk-hommia ollut.
Kyllä tässä kehittyy. Ei se oo näköjää kusetusta, että pitää juosta kevyet lenkit kevyesti ja kovat lenkit/vedot kovaa. Polarin juoksuohjelmalla saanu hyvin vaihtelua treeneihin eikä tarvi sen kummemmin miettiä millasen lenkin tekis!

Tosi paljon piippaavia laitteita. Ja sopivasti vielä olin sen illan, kun siellä muuttu päivystys. Pieni härdelli.

Piippaavia laitteita ja kaikkia vaivasia ihimisiä. Päivystysmuutos oli ns. "pieni" epic fail. Onneksi saatu korjattua vähän takasinpäin.

Minun pitäisi myös kehittää kotijoogatapa, mutta en ole vielä saanut oikein fiilistä päälle. Kissa tulee kuitenkin häiritsemään. Netissä olisi ilmaisiakin ohjattuja joogajuttuja.

Mä oon käyttäny yogaiaa. Nyt on ollu vähä pitempi tauko, mutta alan olla niin jumissa, että on pakko alottaa uusiksi.

Piippaavia laitteita ja kaikkia vaivasia ihimisiä. Päivystysmuutos oli ns. "pieni" epic fail. Onneksi saatu korjattua vähän takasinpäin.
Nää muutokset muuttamisen ilosta, ku keltään työtä oikeestibtekevältä ei oo kysytty mitään, ja koko suorittava porras heti näkee, että v*tuiks menee (nuorisokielellä tuo epic fail) on kyllä työelämän "suola"(vitsaus).

Back
Ylös Bottom