Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, ny vasta luin tän.Mun mielestä tää kuvien ottaminen voisi loppua miehiltä kun kaikki muut niin komeita, tulee ihan sellainen epähyvä olo.
Naiset voi toki jakaa lisää!
2018 joulukuussa sisuksilla piti päivystää 30 tuntia, jotta amanuenssuuri kelpas yliopistolle. En oo ollu salaa hommissa, nou hätä!Ai ookko sää päivystänykki täällä? Jonku reppufirman kautta? e: vai ookkonää ollu täällä salaa hommissa?![]()
Kyllä tässä kehittyy. Ei se oo näköjää kusetusta, että pitää juosta kevyet lenkit kevyesti ja kovat lenkit/vedot kovaa. Polarin juoksuohjelmalla saanu hyvin vaihtelua treeneihin eikä tarvi sen kummemmin miettiä millasen lenkin tekis!Hyvää kehitystä havaittavissa.
Itse käväsin eilen tekeen pienet pyrähdykset sitten yli kuukauteen juosten. 6,43 keskarilla ja 145 sykkeellä.
Eipä ole yli kuukauteen tullut mentyä aerobisella alueella. Onely pk-hommia ollut.
2018 joulukuussa sisuksilla piti päivystää 30 tuntia, jotta amanuenssuuri kelpas yliopistolle.
Tosi paljon piippaavia laitteita. Ja sopivasti vielä olin sen illan, kun siellä muuttu päivystys. Pieni härdelli.Hyiyök.
Jallu?
Tosi paljon piippaavia laitteita. Ja sopivasti vielä olin sen illan, kun siellä muuttu päivystys. Pieni härdelli.
Mun pitäs keksiä millasen villapaidan neulon.Minun pitäisi myös kehittää kotijoogatapa, mutta en ole vielä saanut oikein fiilistä päälle. Kissa tulee kuitenkin häiritsemään. Netissä olisi ilmaisiakin ohjattuja joogajuttuja.
Minun pitäisi myös kehittää kotijoogatapa, mutta en ole vielä saanut oikein fiilistä päälle. Kissa tulee kuitenkin häiritsemään. Netissä olisi ilmaisiakin ohjattuja joogajuttuja.
Minun pitäisi myös kehittää kotijoogatapa, mutta en ole vielä saanut oikein fiilistä päälle. Kissa tulee kuitenkin häiritsemään.
Tosi paljon piippaavia laitteita. Ja sopivasti vielä olin sen illan, kun siellä muuttu päivystys. Pieni härdelli.
Nää muutokset muuttamisen ilosta, ku keltään työtä oikeestibtekevältä ei oo kysytty mitään, ja koko suorittava porras heti näkee, että v*tuiks menee (nuorisokielellä tuo epic fail) on kyllä työelämän "suola"(vitsaus).Piippaavia laitteita ja kaikkia vaivasia ihimisiä. Päivystysmuutos oli ns. "pieni" epic fail. Onneksi saatu korjattua vähän takasinpäin.
pk-hommia